正路普通用家黎講就冇可能... 唔好話 702, 612 都好過 240S 啦...
fatyee 發表於 2018-2-6 11:56



    禁真係集郵only
701 我有D興趣入多對集郵 白色仲有個坐

TOP

嗰陣奧地利做吖嘛, 宜家中國做呢隻, 你覺得qc如何? 擺唔擺到六七年 ...
tskso 發表於 2018-2-6 12:21



    mia and mic is two completely different worlds.

TOP

其實都唔可以話7系一定好聲果2系, 根本係唔同風格黎. 2系比較接近舊AKG 既聲音, 6 同 7 系都算係另一代既調音. 8系又係另一個GEN 黎. 喜歡邊個系列多D, 只係個人口味不同咁解.

一部份:
akg.jpg
akg2.jpg

TOP

其實都唔可以話7系一定好聲果2系, 根本係唔同風格黎. 2系比較接近舊AKG 既聲音, 6 同 7 系都算係另一代既調 ...
thomasckau 發表於 2018-2-6 13:43



    集郵
你有禁多地方放耳機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

嘩! 收藏家
tskso 發表於 2018-2-6 13:57



    期實我都有興趣入多隻 240S or 240MK2
話時話有沒台amp 平平地推介?

TOP

其實都唔可以話7系一定好聲果2系, 根本係唔同風格黎. 2系比較接近舊AKG 既聲音, 6 同 7 系都算係另一代既調 ...
thomasckau 發表於 2018-2-6 13:43



    你D耳機盒係淘寶?

TOP

嗰陣奧地利做吖嘛, 宜家中國做呢隻, 你覺得qc如何? 擺唔擺到六七年 ...
tskso 發表於 2018-2-6 12:21


MIC 時都仲係呢個價位... ORZ
唔用齋擺又保存得好應該可以, 但係咁樣就冇乜意思啦.

TOP

禁真係集郵only
701 我有D興趣入多對集郵 白色仲有個坐
shal 發表於 2018-2-6 13:16


我就係為左還返之前好想買既心願先 999 時買左 701

TOP