本帖最後由 jpwinson 於 2022-10-21 10:05 編輯
我有睇到你分享
尼部同你之前嗰部 紅色粒掣 ,各方面相差很大嗎 ...
係咁先啦 發表於 2022-10-21 09:45 
係相差都幾大,呢部有得選擇用唔用gain或膽,我用Hook X要開gain,如果用MK4就唔使,膽味夠,夠力,最重要係啲線位同按鍵係同一個方向,放係袋用好方便所以正好多,重要唔熱呢吓正
追加,用慢叉都好快,第一次叉3個鐘左右就滿
另外我已買運放到咗會換嚟試吓,依家未換都已經好正
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) |