本帖最後由 jpwinson 於 2022-10-20 23:06 編輯
我近排都入左KZ zs10 pro x,覺得都幾好玩。
leungleung1234 發表於 2022-10-20 21:14

反而呢對我未試,聽日再去試吓先,不過今日買咗新玩具,依家玩得幾開心就真

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 91# jpwinson


    小林??

TOP

回覆  jpwinson


    小林??
kityu 發表於 2022-10-21 00:09


退熱貼?

TOP

回覆  jpwinson


    小林??
kityu 發表於 2022-10-21 00:09

係呀師兄,可以去試吓真係好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

隻耳擴好似幾有料到咁

TOP

反而呢對我未試,聽日再去試吓先,不過今日買咗新玩具,依家玩得幾開心就真  

via HKEPC IR Pro 3 ...
jpwinson 發表於 2022-10-20 15:04


我有睇到你分享
尼部同你之前嗰部 紅色粒掣 ,各方面相差很大嗎

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-10-21 10:05 編輯
我有睇到你分享
尼部同你之前嗰部 紅色粒掣 ,各方面相差很大嗎 ...
係咁先啦 發表於 2022-10-21 09:45

係相差都幾大,呢部有得選擇用唔用gain或膽,我用Hook X要開gain,如果用MK4就唔使,膽味夠,夠力,最重要係啲線位同按鍵係同一個方向,放係袋用好方便所以正好多,重要唔熱呢吓正

追加,用慢叉都好快,第一次叉3個鐘左右就滿

另外我已買運放到咗會換嚟試吓,依家未換都已經好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 97# jpwinson

好奇準備左邊粒"運放"?
會唔會運放比機貴

TOP

回覆 97# jpwinson
咁又幾抵玩喎,下次經過落去試吓先。

TOP

回覆 97# jpwinson

換運放前一定要了解對唔對應
因不用運放對供電壓有不同要求
亦有單雙聲道之分,內部空間同OPAMP高度都要留意
唔係一定靚OPAMP就一定啱
呢部機我無,所以比唔到意見換邊粒

TOP