prince888 當前離線
中級會員
回覆 prince888 佢都入唔到 menu 又點 update 呢? 進滕光 發表於 2017-12-17 20:03
TOP
Daipat 當前離線
初級會員
terrykeung01 當前離線
各位師兄,新手一問,apple tv 4k 32gb / 64gb,兩個點揀?要考慮啲乜?唔該晒。 ... Daipat 發表於 2017-12-19 14:06
terrybobo 當前離線
無聊性於無
進階會員
進滕光 當前離線
頂!幾日冇開,一開白燈係咁䁪,屏幕出黑屏加黃色三角感歎號加 support.apple.com/appletv/restore!搞乜東 ... 進滕光 發表於 2017-12-17 09:06
結果都要去天才巴,話升 11.2.1 時死左喎!搶救無效要換機,仲要等一、兩星期!Too Bad!聖誕冇得用! : ... 進滕光 發表於 2017-12-21 12:02
farry1024 當前離線