本帖最後由 prince888 於 2017-12-17 21:33 編輯
回覆  prince888

佢都入唔到 menu 又點 update 呢?
進滕光 發表於 2017-12-17 20:03


我係回緊#68,我諗佢係想打,你講嘅情況佢未試過,不過佢打錯字,但係開機冇畫面蚊電線再插先正常
因為屋企人同我都有一樣情況出現,就係正常撳一撳Apple TV個遙控會自動開電視+Apple TV
之前就有段期間係電視着咗但係畫面仍然係黑蚊蚊冇反應或者要過10分鐘先有畫面

TOP

各位師兄,新手一問,apple tv 4k 32gb / 64gb,兩個點揀?要考慮啲乜?唔該晒。

TOP

各位師兄,新手一問,apple tv 4k 32gb / 64gb,兩個點揀?要考慮啲乜?唔該晒。 ...
Daipat 發表於 2017-12-19 14:06


我係用64gd, 冇野好裝
32就ok了
好後悔比多300
買64gd

TOP

回覆 73# terrykeung01


    明白,唔該晒

TOP

前TV 4代用戶,當時都用64GB....不過唔知點睇用左幾GB...

剛剛琴晚入手4K版,搵64GB搵左好耐,終於搵到好開心。

試左 wonder woman 4K,唔錯,不過電影4K個感覺都唔夠啲TV demo 片咁清。

其他app就未試,聖誕節有新野玩。

TOP

頂!幾日冇開,一開白燈係咁䁪,屏幕出黑屏加黃色三角感歎號加 support.apple.com/appletv/restore!搞乜東 ...
進滕光 發表於 2017-12-17 09:06



結果都要去天才巴,話升 11.2.1 時死左喎!搶救無效要換機,仲要等一、兩星期!Too Bad!聖誕冇得用!

TOP

結果都要去天才巴,話升 11.2.1 時死左喎!搶救無效要換機,仲要等一、兩星期!Too Bad!聖誕冇得用! : ...
進滕光 發表於 2017-12-21 12:02



    我上次個部4代,download左d movie,再play 唔返,要reset,過一排又係咁。
去搵天才,佢話冇得搞,要換機,又係冇貨,要等佢通知。
不過最後俾個部全新,之後用到依家!

TOP

回覆 77# terrybobo

今天中午通知有機攞,真怪雞~~

TOP

最怕升IOS 死火

TOP