上一代人唔識英文點???
pomkon 發表於 2017-11-30 17:51


其實新一代人重唔識英文

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用iPad 遙控
airplay 成日唔覺以按到apple tv 果行
看唔到盞燈開,就唔知apple tv  on左 ...
terrykeung01 發表於 2017-11-30 17:36



    ⋯⋯⋯⋯
Apple TV 咪又係iOS device , 變咗TV top box 咁解
iPad iPhone 你都唔會又關又開啦,我直頭教佢永遠唔會sleep mode 廢事煩,撳個掣就直接開埋電視好方便

TOP

本帖最後由 prince888 於 2017-11-30 21:15 編輯
日日放工好边,返到屋企都唔想搞咁多野,睇下tvb  聽下歌算
放假就先睇其他野 ...
terrykeung01 發表於 2017-11-30 17:39

吓。。。。Apple TV remote 一開就開埋電視直入煲劇聽歌,速度唔會慢得過你睇TVB掛?
你既回應同籍口就更加離奇,apple tv 內置tv app 自動將你所有唔同煲劇電影串流服務合併擺埋喺同一個位,包括iTunes /showtime / Starz/ HBO /HULU果堆睇緊\租左\買咗\準備睇嘅劇同電影擺埋同一個位度等你可以隨時鍾意睇返邊套劇就即時從原有進度繼續煲過

,Apple 唔係得把口吹水,tv app真係勁好用想徹底改革睇電視嘅體驗,不過大部份人都好似你咁唔願意醒,寧願繼續頹吓頹吓睇TVB真係想顛覆呢個電視產業都幾難
   
撳入去tv app仲會根據你平時睇開鍾意睇嘅劇同電影類型再比推介你,個source 就由各大串流服務公司/ iTunes 嗰度嚟, 如果串流服務有嘅就可以直接選擇用邊個串流服務app黎睇,如果佢哋冇嘅就可以即時經iTunes買或者租,我真係唔明你乜嘢事,大家都係用緊同一樣嘢但係好似嚟自唔同時空咁

TOP

本帖最後由 prince888 於 2017-11-30 21:22 編輯
上一代人唔識英文點???
pomkon 發表於 2017-11-30 17:51



   至少 Netflix 有繁體簡體字幕, 都叫做唔使睇TVB嗰啲無營養嘅低能垃圾。。。況且佢哋唔識英文你就有由得佢下半世都唔識英文咁搞笑?
上兩個星期咁啱出去同朋友食飯,火鍋店咁岩播緊已經五年冇睇嘅tVb...果套咩除魔的?降魔的⋯真係低能到嗌救命。。。痴線難怪新一代港豬越嚟越低能老一輩嘅就永遠都低低能能

因為最近我套音響壞咗所以啲新劇電影全部唔睇住唔想嘥咗啲音響效果,最近就主力狂煲以前細個唔識野而錯過咗嘅經典show , 我肯定1943年起求其一套美劇電影都好過2018年嘅TVB垃圾

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 prince888 於 2017-11-30 22:39 編輯
i have appletv3. but i dont have any subscriptions. the only useful app is  youtube but the U ...
pomkon 發表於 2017-11-30 22:06



    If you don’t plan on buying a 4K hdr tv And don’t have the needs to install apps ( games / yoga / news / recipe )on your Apple TV or aren’t going to subscribe to any streaming services and don’t need iCloud seamlessly integrated your Apple Music / photo stream on your tv, then no ,you won’t be  needing  an Apple TV  4K

TOP

本帖最後由 terrykeung01 於 2017-12-1 07:57 編輯
吓。。。。Apple TV remote 一開就開埋電視直入煲劇聽歌,速度唔會慢得過你睇TVB掛?
你既回應同籍口就更 ...
prince888 發表於 2017-11-30 21:09


你講果幾個app 我全部都冇睇
apple tv 齋睇電影

韓劇,日劇 都 ok 美劇真係冇咩興趣 所以apple tv 齋睇電影

TOP

本帖最後由 terrykeung01 於 2017-12-1 08:07 編輯
⋯⋯⋯⋯
Apple TV 咪又係iOS device , 變咗TV top box 咁解
iPad iPhone 你都唔會又關又開啦,我直 ...
prince888 發表於 2017-11-30 20:54



    iPhone, iPad 邊有apple tv 4k 咁熱呀

我好多年前都係咁諗
電腦足足3年冇關機,有一日壞左,拆開離睇裏面好多野燒晒,好左冇 火燭
iPad, iPhone 都唔會長插住電線用啦, 危險性自然輕啲啦

看你識英文都有常識,但好似家屋常識都冇

TOP