本帖最後由 s84292 於 2018-11-2 09:11 編輯
蘋果發佈會上話用好多部Mac mini 做server ,我開頭而為吹水邊有人咁做,今日YouTube 有條片帶大家去 用mac ...
dan_dan 發表於 2018-11-2 08:51 
我D FD都係MACBOOK PRO 串公司部MAC PRO垃圾桶
不過老實講,作為一個曾經用過MAC SERVER的人, 真係希望APPLE可以出返正統SERVER
其實好多用MAC的企業,都需要MAC SERVER去服務,依家都係買MAC PRO MAC MINI黎做
不過咁樣擺mac pro垃圾桶,真係好型 |