本帖最後由 ayacalip 於 2018-11-1 14:11 編輯
睇幅圖應該唔使拆把風扇
coffeelam 發表於 2018-11-1 07:14



    所以我先引句野出來大家討論下..

希望真係容易拆到就得了... 如果要九牛二虎又損失保養的話,就真係買來搞

等睇 ifixit 開「刀」,就應該知道答案得一清二楚

TOP

所以我先引句野出來大家討論下..

希望真係容易拆到就得了... 如果要九牛二虎又損失保養的話,就真 ...
ayacalip 發表於 2018-11-1 14:10


比得你換就冇理由要折先換到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我想買但唔鐘意太空灰

TOP

我比較有興趣Hades Canyon同mac mini高配邊部快啲……

via HKEPC Reader for Android

TOP

我比較有興趣Hades Canyon同mac mini高配邊部快啲……

via HKEPC Reader for Android
tingcrab 發表於 2018-11-2 04:56


cpu不知差多少,但HadesCanyon 是Vega M ...

TOP

蘋果發佈會上話用好多部Mac mini 做server ,我開頭而為吹水邊有人咁做,今日YouTube 有條片帶大家去 用mac mini 和Mac pro 2013 串聯做server  

[url=https://youtu.be/0b46E4mp_V8][/url]

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

回覆  hihihi123hk


    單支32GB SODIMM DDR4 我去森林和蛋網看都未有。
再Google一下,原來現在是三叔 ...
cct241292 發表於 2018-10-31 09:49


+1,我公司都係買部MAC MINI做IOS/MAC OS快取SERVER,
幾千蚊可以撐住成百部IPHONE IPAD ,抵到爛

TOP

本帖最後由 s84292 於 2018-11-2 09:11 編輯
蘋果發佈會上話用好多部Mac mini 做server ,我開頭而為吹水邊有人咁做,今日YouTube 有條片帶大家去 用mac  ...
dan_dan 發表於 2018-11-2 08:51


我D FD都係MACBOOK PRO 串公司部MAC PRO垃圾桶

不過老實講,作為一個曾經用過MAC SERVER的人, 真係希望APPLE可以出返正統SERVER
其實好多用MAC的企業,都需要MAC SERVER去服務,依家都係買MAC PRO MAC MINI黎做

螢幕擷取畫面 (2).png
不過咁樣擺mac pro垃圾桶,真係好型

TOP

新的mini完全沒有吸引力!

約一個月前,用左6年有多的2011年版MBP壞了(張死人ATI顯卡)

平時工作要做執下相剪下片,得閑打下機

所以一定要獨立顯示卡

原本諗住買27吋的iMac,記憶體自己加,埋單萬八銀

知道有發布會,所以等多陣

果晚睇住佢出真係眼都突

都係大約萬八蚊,比較如下:

18k_iMac.png



多你兩千蚊有mon、顯卡、滑鼠鍵盤


第8代6核的i7真係好勁?






再來一個New Mac mini Top Specs唔多價錢比較:


MBP.png



新Mac mini邊度值三萬三?????

TOP