如果可以Mac Mini + eGPU就
KinChungE 發表於 2017-6-8 00:18



    唔知會唔會...

TOP

本帖最後由 hihihi123hk 於 2017-6-8 02:34 編輯

回覆 30# 556556bt


5k Mon 係另一個世界
27吋又係另一個世界

真係成日望住 Mon 對電腦做文書野嘅人  14k 真係抵,又慳位

想對隻眼好啲想係市面 5k Mon 非 10bit 已經要買 8,9k ,仲要煩 compatibility 問題 (雙 display port)

低配
又 10 bit Mon  ( 以前 8 bit)
又送埋 Fusion drive 1TB ... (以前要加錢)
又有 AC Wi-Fi
又有藍芽
又有前置鏡頭
又有 Mic
又有 SD card 槽
又有唔算太差嘅  Speaker


長用電腦嘅人 就算做一般文書野、睇 Youtube 我都覺得好抵用又煩少好多野
用到教育價買仲 13k


但係工作用,如果上 i7 , 512GB SSD , 32GB RAM(自己插) 真係比較上無咁抵

TOP

回覆  556556bt


5k Mon 係另一個世界
27吋又係另一個世界

真係成日望住 Mon 對電腦做文書野嘅人  14k  ...
hihihi123hk 發表於 2017-6-8 02:27


imac Pro wor? 起跳都 太約4皮野....
呢D 好難家用啦.....  當花樽擺唔多化算.

iMac 就平.

TOP

如果可以Mac Mini + eGPU就
KinChungE 發表於 2017-6-8 00:18


https://www.youtube.com/watch?v=rR_l6JeUU0Y

2016 Feb

TOP

2016 Feb
fatdog 發表於 2017-6-8 03:01


unofficial

TOP

回覆  556556bt


5k Mon 係另一個世界
27吋又係另一個世界

真係成日望住 Mon 對電腦做文書野嘅人  14k  ...
hihihi123hk 發表於 2017-6-8 02:27


成日對住mon做文書野既人, iMac最大問題係反光

TOP

成日對住mon做文書野既人, iMac最大問題係反光
KinChungE 發表於 2017-6-8 09:11


   
2013 iMac (厚身)都係嘅

2014 打後嗰啲 反光塗層己經做得好好

係公司兩部都有,差別好大。

除非 Mon 後面對住窗口/強光 咁咩 Mon 都死

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

imac Pro wor? 起跳都 太約4皮野....
呢D 好難家用啦.....  當花樽擺唔多化算.

iMac 就平. ...
556556bt 發表於 2017-6-8 02:36


   
睇錯咗

其實 iMac Pro 要硬食張顯卡,街邊淨買張卡可能都 >10k   ,我自己為例,其實暫時工作上未用到

但係 Xeon 機可以咁細部,可以話係比錢買 Engineering 買 Design

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

成日對住mon做文書野既人, iMac最大問題係反光
KinChungE 發表於 2017-6-8 09:11



    要開到最光... 同埋個底要花先掂.

時下流下既dark theme 最大敵大....

TOP

睇錯咗

其實 iMac Pro 要硬食張顯卡,街邊淨買張卡可能都 >10k   ,我自己為例,其實暫時 ...
hihihi123hk 發表於 2017-6-8 10:52



    一般XEON 其實都唔係好大粒.  反而佢最大model 18 core 36 thread ... 果粒就真係唔知點放......  同散熱....

TOP