Mac Pro都係得ac support,雖然可以用PCIe卡改用ax
rickywk 發表於 2020-1-15 14:49

如果佢張WIFI卡同2013年個陣一樣的話,係可以自己拆出黎改做AX,最重要係蘋果肯出兼容用的零件

但老實講AX現階段即使一般用家都偏貴
如果FOR 自家網路的,AC都暫時夠用最差情況在家中駁DUAL LAN 1000變成2000MB都還可以一戰

TOP

如果佢張WIFI卡同2013年個陣一樣的話,係可以自己拆出黎改做AX,最重要係蘋果肯出兼容用的零件

但老實講AX ...
sunhikari 發表於 2020-1-15 16:16



    老實講,Wi-Fi都係出外時嘅性能重要,喺屋企或者公司用,依家嘅AC都可以做到幾百M以上(我經Wi-Fi BT都可以下載超30MB),一般都夠用,唔夠重可以接lan線,但出外依家有5G都算好,幾時先會有Wi-Fi 6?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問散熱如何/
btw:CHING真有米富貴

TOP

請問散熱如何/
btw:CHING真有米富貴
ayacalip 發表於 2020-1-16 11:55

因為係定製型,未到手,所以答唔到

我都係要分兩年期去還,否則我都買唔到

TOP

回復 14 #kof2002

電就必衰

via HKEPC Reader for Android

TOP

如果佢張WIFI卡同2013年個陣一樣的話,係可以自己拆出黎改做AX,最重要係蘋果肯出兼容用的零件

但老實講AX ...
sunhikari 發表於 2020-1-15 16:16



問題係通常普通人用電腦最少三至五年先換機(有D要求唔高用家可能更耐),今年Wi-Fi6 standard finalize,如年尾打後出新機都希望出埋有wifi6,因為standard finalize之後會漸漸普及。

TOP

問題係通常普通人用電腦最少三至五年先換機(有D要求唔高用家可能更耐),今年Wi-Fi6 standard finalize ...
MobyDick 發表於 2020-1-17 14:47


其實咁講,需要用就會買,成日就住WIFI去到邊個速度階段,真係20年都唔駛買電腦
同埋WIFI只係方便係不能連LAN線的情況下用黎上網的手段
需然係越快越好,但好多外在因素都未必令你用到全速(如對方的AP未換,大氣電波幹擾等)
所以而家的速度黎講,真心算係夠用就好

TOP

因為係定製型,未到手,所以答唔到

我都係要分兩年期去還,否則我都買唔到 ...
sunhikari 發表於 2020-1-16 14:39


唔知實際視野上15同16寸分別會唔會好大?還是小小

(PS: 之前一直用開15)

TOP