GI_Joe 當前離線
生命在乎於生活
特級會員
可以, 同舊AW / GPS 版一樣用法 我都係咁用, 買左等台 support, 而加只係睇 notice, 跑步等功能 ... irvingtin 發表於 2018-3-13 10:00
TOP
kale 當前離線
中級會員
caca. 當前離線
回覆 irvingtin 唔該師兄~! 咁係咪我一樣用到隻表既基本野.... 好似 睇時間, GPS....等等呢.... ... GI_Joe 發表於 2018-3-13 09:58
無左獨立上網 / 聽電話功能 即係隻AW 要跟住部IP irvingtin 發表於 2018-3-13 09:55
jimie 當前離線
進階會員
irvingtin 當前離線
無拎電話呢樣好方便到我 kale 發表於 2018-3-13 10:24
無上網GPS O唔OK? caca. 發表於 2018-3-13 12:22
toontoon 當前離線
電話都一樣有咁既情況, 都有人買部三叔旗艦機返黎, 咪又係WHATAPP, FACEBOOK, YOUTUBE, 打電話 ... caca. 發表於 2018-3-13 12:21
3HK 未 support 我都無計...... 因為我 trade-in 部舊iPhone 6, 怕越遲越平, 咪出左先囉 ... irvingtin 發表於 2018-3-13 13:19
如果AW當電話用,你要帶住charger返公司長差先至得,超食電,仲有screen 細,睇message 可以,打就算把啦 ... jimie 發表於 2018-3-13 12:49