Harley-Davidson 當前離線
中級會員
TOP
556556bt 當前離線
特級會員
回覆 556556bt 咁都係喎, 本身呢隻IMAC 散熱都冇咁好 Harley-Davidson 發表於 2017-6-6 12:34
kenken33 當前離線
進階會員
回覆 kenken33 用番呢部27'Retina 5K display? Harley-Davidson 發表於 6-6-2017 12:35
ayacalip 當前離線
iM Pro 粒U係咪i9?? ayacalip 發表於 6-6-2017 13:03
chromechan 當前離線
Moderator
硬件規格咁好用尼做mon, 有啲浪費喎! rhino 發表於 6-6-2017 10:02
fatdog 當前離線
成街人都話 $40000 一部入門級 imac pro 好貴 但係又講唔出砌一部同樣性能嘅 pc 要幾錢 ... fatdog 發表於 2017-6-6 15:25
bbc070205 當前離線