發覺行lan有一個問題,啟動後,上網時無wifi咁好反應。

Freeman

TOP

爬文記得20GB Ram個案,剛才醒起先前入錯了一條8GB Ram 1600試下插入,又得喎!而家20GB Ram。暫時都沒有問題。
再多唔知會點呢。

不過頭先手痕淘咗張WiFi AC card返嚟。
越攪越多嘢!
不過我發覺唔洗拆Rom都可以SSD + HDD,我試過用3M貼把SSD貼在HDD上面,再安裝回原位,又夠位放入唔頂背面。係欠一條延長線。
可惜最高只支援2TB HDD,似乎唔大興趣。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你淘左邊張,係咪ac+bt4.0,  有冇link,我都想換
吹水皇 發表於 28/3/2016 08:23

我回家後send比你

Freeman

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Thank
吹水皇 發表於 28/3/2016 13:37



    http://world.taobao.com/item/403 ... &_u=s1igiui62cf
都係跟呢度啲師兄,去問呢家。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

2號餐,無記錯,人仔380

Freeman

TOP

記得問佢攞多條天線。
張卡有三個天線位,三個wifi一個藍芽。

Freeman

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP