樓主可以搞個上門升級服務、多D人一齊買料又便D....
我第一個幫襯!

TOP

樓主可以搞個上門升級服務、多D人一齊買料又便D....
我第一個幫襯!
ptwong 發表於 2015-3-24 17:39



    支持

TOP

我部imac 2010 都想換粒cpu 同 display card,
只係唯一最想換到既係 usb 2-3 就好啦!

TOP

其實我都加咗SSD (我部係21.5" Mid 2011)

IMG_9205.JPG (102.98 KB)

IMG_9205.JPG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

人工昂貴,但組裝技術LINE工友也不如。希望自己可以完成,分享過程。



USB 2 -3 指咩?



先賢!:g ...
kvic 發表於 2015-3-25 00:00


USB 2.0 轉去3.0

TOP

CPU由Core i5 to i7 Sandy bridge, 係唔係i7-2600s呢?
我之前換咗,其實分別唔大...心癮多d ...
madox 發表於 2015-3-24 00:04



    想問下 imac 2010 最高可換i7 幾大既cpu,
剪開片想睇下換快d有幾多快

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Core i7-870: 2.93GHz Quad-Core Intel Core i7 processor with 8MB level 3 cache; supports Hyper-Thre ...
kvic 發表於 2015-3-25 01:13



    換呢粒野要幾錢度,加分差幾遠啦!
如果換佢要唔要補散熱既野

TOP