bb8388 當前離線
因果
進階會員
Ching, 你睇完呢條片就知我講乜! lucahk 發表於 2013-7-18 23:20
TOP
長勝飛龍 當前離線
一起走過的日子
特級會員
你唔要隻dvd rom,去買個rom位轉sata就唔駛拆底板換線咁麻煩啦,你行開旺角請我飲杯嘢,我送個rom位轉sata你 ... bb8388 發表於 2013-7-19 04:20
我正想換,你想飲咩星巴克好唔好 長勝飛龍 發表於 2013-7-21 02:26
lucahk 當前離線
初級會員
AnsonMk 當前離線
中級會員
DraGoNxHK 當前離線
上門維修師傅話電腦未完保養最好唔好自己裝上去, 有機會連保養都無埋. 要我打番電話俾Apple傾下. 唔得就要 ... lucahk 發表於 2013-7-21 13:25
SSD 點外置 AnsonMk 發表於 2013-7-21 13:49
panwaroro 當前離線
Are you sure it is 華豐? I know Apple have three on-site vendors. panwaroro 發表於 2013-7-22 13:51