本帖最後由 mo9394 於 2024-5-24 10:33 編輯
回覆 mo9394
無3不成幾, 只要唔係買超市豆其實都好難唔過
nelsonlee130 發表於 2024-5-24 09:10 
其實有時超市都幾貴 
但係又擺到過晒氣
買"超市豆"的話, sogo 買ucc 500g 算係合理價位, 都飲得過. 呢D 豆我就覺得可以原袋冰, 質素本身唔太差唔太好咁. sogo 買到新鮮都還可以. (上星期去到 $12X / 500g 炭燒, 睇日期算新鮮運到, 儲糧粗用計okay)
精品豆去到 $80-120/100g, 就真係 100g/200g 咁新鮮買新鮮買好D. 唔會拎去雪. 呢個價拎去冰又好浪費.
拎去冰我覺得係"較新鮮"的豆大特價, 買多兩包500g/1KG 咁儲, 咁就可以成包拎去冰咁.
外國地方玩網購一定要買幾百蚊要包送貨, 落單先炒, 炒完運, 新鮮咁到達, 咁就冰得有道理.
香港地, 搵間近自己, 親身去買100g/200g 或者俾十蚊八蚊運費簡單D |