回覆  nelsonlee130

    你地買包豆返黎,會唔會轉落個鑵到存放?定係由得佢原包裝搵野夾住個口就算? ...
xxmartin 發表於 2024-5-24 12:10 AM


會, 我自己用Atmos Vacuum Canister


如果包裝本身有zip lock都勉強可以接受

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2024-5-24 07:42 編輯

依家咁易買到咖啡, 買新鮮D , 飲完一包先再買就係.

你只可以原包咁冰, 拆開先冰就好難在解凍時防止水氣.

如果D 豆本身唔係貴, 唔係幾十蚊 / 100g 嗰D, 就慳D 功夫算

TOP

d人又話最好係唔透明存放,最好唔可以見光?其實既定義係點?太陽直曬就一定知道唔得.....用你呢d只 ...
xxmartin 發表於 2024-5-24 01:30


陽光比燈光強好多, 避陽光為主

TOP

回覆 12# xxmartin

如果你指明光管, 舊式螢光光管/慳電膽係有uv component
一般燈光我覺得無問題, 反正都唔會直射
真係介意咪揀返實色金屬版
主要係抽走樽內空氣防止咖啡豆氧化

回覆 13# xxmartin

片頭有講用邊包humid pack, 可以睇返

TOP

回覆 14# mo9394

無3不成幾, 只要唔係買超市豆其實都好難唔過

TOP

本帖最後由 jacktsui 於 2024-5-24 09:53 編輯
會, 我自己用Atmos Vacuum Canister
如果包裝本身有zip lock都勉強可以接受
nelsonlee130 發表於 2024-5-24 00:20


我都用緊, 手動抽氣
基本放廚櫃入面, 透唔透光無咩關係

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2024-5-24 10:33 編輯
回覆  mo9394

無3不成幾, 只要唔係買超市豆其實都好難唔過
nelsonlee130 發表於 2024-5-24 09:10


其實有時超市都幾貴
但係又擺到過晒氣

買"超市豆"的話, sogo 買ucc 500g 算係合理價位, 都飲得過.  呢D 豆我就覺得可以原袋冰, 質素本身唔太差唔太好咁. sogo 買到新鮮都還可以.  (上星期去到 $12X / 500g 炭燒, 睇日期算新鮮運到, 儲糧粗用計okay)

精品豆去到 $80-120/100g, 就真係 100g/200g 咁新鮮買新鮮買好D.  唔會拎去雪.   呢個價拎去冰又好浪費.

拎去冰我覺得係"較新鮮"的豆大特價, 買多兩包500g/1KG 咁儲, 咁就可以成包拎去冰咁.   
外國地方玩網購一定要買幾百蚊要包送貨, 落單先炒, 炒完運, 新鮮咁到達, 咁就冰得有道理.  
香港地, 搵間近自己, 親身去買100g/200g 或者俾十蚊八蚊運費簡單D

TOP

有時大生 STAR北 清貨都幾平

TOP