網上周不時都見到D人將日式刀(三德/牛刀)當中式文武刀咁粗用...結果崩晒 
但日本刀一般都造得比較薄追求切削力,但相對使用容錯率會低D,用來斬骨剁野死得好快,出刃之類夠厚例外
不過香港人應該好少會買出刃果D刀用,要粗用不如買返文武刀
大馬鋼就純粹外觀野嚟既唧,雖則有時我都覺得靚想買把玩 
大多數雙刃刀,都係軟硬軟既三枚合架喇
如果入門,不如試下比多少少買藤次郎DP系VG10 https://www.youtube.com/watch?v=2pATOUHm1UE
或Yaxell紋 VG10 https://www.youtube.com/watch?v=nu_EDoPp5ig
利申用緊Yaxell紋 VG10 三德 |