自己去出都係600 ...
OK LA ... 唔好再兜轉落去, 我覺得佢食水深乍....
回復  dcc2000  ...
xo_n70 發表於 2014-2-3 23:37



    其實最抵都係自己上去出機,人哋TB都要賺架。。
不過最搞嘢就係有位ching揾我幫佢出部CM512或者MF91S,佢淨要機唔要plan,價錢AA,真係唔知好嬲定好笑,我叫佢自己北上出機仲划算,TB賣緊可用中國聯通嘅5模MF91S,要七,八舊人仔。。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個位仁兄開俾我既offer同上面兩位一樣,一樣AA$300

TOP

我都比個果師兄聯系過!同你條件一樣!
frechen2012 發表於 2014-2-4 01:46
個位仁兄開俾我既offer同上面兩位一樣,一樣AA$300
wilsonyip 發表於 2014-2-4 12:45


TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

dcc2000 發表於 2014-2-4 14:10



   300+300 真係

TOP

我講只出100,機佢要,我比100剩上網!
frechen2012 發表於 2014-2-4 15:25



    咁之後有無幫佢?

TOP

有無ching知道1年後唔上去cut卡的話會唔會繼續要以50蚊一個月黎做月費,然後到有一日我用返同一張回鄉卡去cmcc出機or 做其他服務時,會唔會追返我2015年1月至我辦理其他服務果日既月費?!

因為我唔知去邊個forum見過有人話會有呢個情況~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP