師兄我也想要lnik 參考下. Thank you !!!

TOP

師兄我也想要lnik 參考下. Thank you !!!
ca29c010 發表於 2018-12-20 23:00



    PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好

我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅原装散熱
二手機無法得知漏油情况, 個人唔考慮

TOP

PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好
例如newifi 3 嘅 2.4G口啤比較負面,
我實測刷openwr ...
solexkey 發表於 2018-12-19 11:38


    方唔方便PM比我 我都需要
thx

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2018-12-21 00:59 編輯
方唔方便PM比我 我都需要
thx

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
lancer 發表於 2018-12-21 00:00



PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好

我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅原装散熱
二手機無法得知漏油情况, 個人唔考慮

TOP

PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好

我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅 ...
solexkey 發表於 2018-12-21 00:13


    thx

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

請問呢隻router既USB storage read write速度幾多?

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2018-12-21 19:53 編輯

行 USB  3.0
我無實測因我根本無需要用USB
唔知佢嘅shielding先天做得好唔好,不過diy補做番shielding應該唔難
反而如果刷openwrt之後跑唔跑足又喺另一個問題

印象中見過原生廠ROM有選項  enable/disable USB 3.0

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2018-12-21 23:09 編輯

HKBN 1G   <---->  HKBN 1G  

用OFCA apps 試
Android ss client   <---->  openwrt/ss-server + obfs 跑到50
Android anyconnect client <----> openwrt/openconnect server 跑到20

唔快, 但夠用

得閒先去研究一吓有無得改良

TOP

HKBN 1G     HKBN 1G  

用OFCA apps 試
Android ss client     openwrt/ss-server + obfs 跑到50
Android  ...
solexkey 發表於 2018-12-21 22:29


    師兄,理論上用iPerf測throughout可以排除線路/ISP誤差。我見acwifi測到943Mb,已經max out了。除非好似我咁用load balance,咁就要放棄hwnat,wan -> lan好似係4xx

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2018-12-22 11:12 編輯
師兄,理論上用iPerf測throughout可以排除線路/ISP誤差。我見acwifi測到943Mb,已經max out了。除非 ...
semson 發表於 2018-12-22 10:33


只喺俾有意用嚟翻墙嘅人多一樣實測結果參考吓

我相信ISP線路如果夠快嘅話, 唔太影響我呢個翻墙方案實測數字結果
因為我用
HGC100/client <---->HKBN 1G/server

HKBN 1G/client<---->HKBN 1G/server

用OFCA apps 試到翻墙嘅速度數字都喺相若

下次去開外地會睇吓喺外地跌成點

TOP