對,其實除o左手機,仲有3G流動寬頻提供比電腦用,而陪份人(如焗住用緊PCCW ADSL貴價龜速寬頻的人)會轉用呢D3G/4G流動寬頻(反正個價都係咁貴,起碼都快小小),呢D用家個使用量都一定大過手提電話用家
取消手提電話無限用量,咁呢D用家又點處置﹖
都係o個句,始終頻譜有限…無論你點加強你裝置,資源有限就係有限,點都變唔到
總係覺得如果點都要行無限plan,網絡就一定會逼爆,速度一定會係一個問題
但如果要保証速度,咁就要防止大家chur 爆佢個網絡,限制流量又是必需的

真係好矛盾,或者大家可以等下新科技出現,打救大家

不過我又諗,有師兄建議限速,如果咁o既話,我買部勁電話番來又為乜﹖反正最高速係咪都係得o個個速度,我部電話幾快都冇用
OK仔 發表於 2011-11-2 11:49


即係手指plan 或 家居上網﹐這一類如果限用量﹐一定係最大影響。始終﹐這2類plan 根本在推出之時﹐係預客戶有一個高的使用量﹐網絡商應該係要視乎他們的網絡去決定收多少客。

個人估計﹐都是加入繁忙時間有限速之類﹐唔會一刀切限整體流量。

TOP

回復 61# peter_chan


    以用量計, 一定係, 但現在D 電信公司只係集中講手機上網既用量好大. 但手指PLAN 同家區上網就完全唔講. 所以明顯有轉移大家既視線

TOP

返屋企 … 一定係家居固網寬頻最穩定、真正的無限、又便宜又靚
無法安裝家居固網寬頻嘅 … 就沒有辦法

TOP

我估係iCloud,uHub之類的出現,
將會扯高流動數據用量,
所以d台咪驚囉.

但我用iCloud,uHub都係正常使用,
繁忙時段在繁忙區域行QoS我都可以接受,
但冇理由唔比我地行無限用量Plan喎!

TOP

呢D情況通常會可以是20-80 rule,20%用戶用了80%帶寬。
問題系80%用戶要幫20%用戶埋單,但速度慢。
公平問題其實可以解決,相信問題主要系D電訊設備QOS方面唔多掂,只要有能力將低用量用戶配有高優先等級,o甘就公平好多,亦用盡帶寬。
不過,叫佢地去升級應該唔多願意,反過黎利用呢D唔夠帶寬議題,隨時可以再賺多D。

TOP

【明報專訊】蘋果的iPhone 4S將於下周五(11/11)在香港應市,本周五(4/11)開始接受預訂,位於國金二期的蘋果專賣店和多間電訊商會同步開售,預計會吸引一批兩年前轉用iPhone 3GS的舊用戶換機。據了解,多間電訊商正在研究終止無限上網計劃,改為推出較高用量的服務計劃。有立法會議員質疑電訊商此舉即使不構成合謀訂價,仍有合謀妨礙競爭之嫌,促請電訊管理局留意。
http://hk.news.yahoo.com/iphone- ... 8%AD-211312661.html

各大電訊商開始出手了

TOP

呢D情況通常會可以是20-80 rule,20%用戶用了80%帶寬。
問題系80%用戶要幫20%用戶埋單,但速度慢。
公平問 ...
t101 發表於 2011-11-2 15:04


即係以限速及流量作為解決方法﹖
咁聽好似work,不過到時可能又會有人投訴慢-.-

TOP

其實幾年前間間速度都唔錯....
點解而家退步得咁緊要?需求太高?

TOP

咁其實佢個d舊iphone 4儲值卡,重會唔會有上限$298,其實個d卡都應該算係買iphone 4合約一部份wor

TOP

取消無限plan就未必喇, 改收千幾二千蚊的話, 就自然少好多無限用量既人

TOP