ken2316 當前離線
初級會員
TOP
IvanCheung 當前離線
dcc2000 當前離線
進階會員
已搞掂,唔該哂師兄 再請教,如我回大陸,是否需要再set 其它嘢,或係會自動上到綱?? ... ken2316 發表於 2014-1-18 12:41
funking 當前離線
中級會員
redblood 當前離線
eddy 當前離線
今日出左部cm512,去到春風路分店先有,其他店得cm510。原來可以用銀聯信用卡俾錢,早知帶埋去攞迎新。 ... redblood 發表於 2014-1-26 19:59
celic 當前離線
msnmail 當前離線