部機顯示揾到CMHK ,手機亦連到 CM512,只是在512內Setting 內顯示未能上綱
但我用123咭,就乜都唔使set 就用到
會唔會係張中移動唔比咁做??
請各師兄教導

TOP

回復 51# ken2316

手動入返個apn係cmhk, 因為佢內置係peoples.net, 呢個係用唔到既, 所以上唔到網

TOP

已搞掂,唔該哂師兄
再請教,如我回大陸,是否需要再set 其它嘢,或係會自動上到綱??

TOP

已搞掂,唔該哂師兄
再請教,如我回大陸,是否需要再set 其它嘢,或係會自動上到綱?? ...
ken2316 發表於 2014-1-18 12:41



    上大陸用番同一張CMHK SIM卡嘅話,要tick漫遊。

TOP

我都想出返部, 有無CHING 想幫我食PLAN, 如有可以PM 傾

TOP

本帖最後由 redblood 於 2014-1-26 20:06 編輯

今日出左部cm512,去到春風路分店先有,其他店得cm510。原來可以用銀聯信用卡俾錢,早知帶埋去攞迎新。

TOP

今日出左部cm512,去到春風路分店先有,其他店得cm510。原來可以用銀聯信用卡俾錢,早知帶埋去攞迎新。 ...
redblood 發表於 2014-1-26 19:59

另一個post 有講可以用銀聯XDD

via HKEPC Reader for Android

TOP

蠢左

TOP

今日出左部cm512,在明治出,可以上PCCW4G,在現測試中.

TOP

有冇師兄試過MICRO SD 支援多少GB  ?

TOP