yjfoeg 當前離線
進階會員
即係係個modem嘅問題? hk133 發表於 2015-7-21 14:16
TOP
dg4602 當前離線
中級會員
hk133 當前離線
ZenFone 2 食電怪獸前用家 ...
6.88 DL/0.50 UL, 完全係ADSL 8M既表現 你話個modem用左好耐 咁係由8M年代到而家都冇換過? 如果係, 你一直 ... yjfoeg 發表於 2015-7-21 14:23
hongkongfun 當前在線
我要真普選 當前離線
Banned
應該就係adsl嘅問題。 但係家人想轉用香港寬頻,合約大概三個月後到期,如果宜家換modem,我擔心要再簽約 ... hk133 發表於 2015-7-21 14:30
回覆 hk133 如果你個 Plan 有寫 100M 最少有 30M 或以上先至叫正常 不妨試 Call 師父上門 Check 不過, ... hongkongfun 發表於 2015-7-21 14:34
唔使理到唔到期 搵 PCCW 師父黎 Check 順便睇下入屋條線有冇問題 如果都係咁慢 轉第二間都唔會好得好多 : ... hongkongfun 發表於 2015-7-21 14:46
你本身用100MB ,佢連一半都比唔到你,咁係邊個問題 我要真普選 發表於 2015-7-21 14:36
有時唔係錢問題.100MB 同8MB 個價都係相若,但咁大間公司比既服務真係不能接受 ... 我要真普選 發表於 2015-7-21 14:57