本帖最後由 yjfoeg 於 2015-7-21 14:26 編輯
即係係個modem嘅問題?
hk133 發表於 2015-7-21 14:16

6.88 DL/0.50 UL, 完全係ADSL 8M既表現
你話個modem用左好耐
咁係由8M年代到而家都冇換過?
如果係, 你一直俾佢叫你升級, 但冇換modem...
叫佢換俾你啦
by the way 通訊辦個speed test好伏, 大部份情況下會慢過用speedtest.net

TOP

行adsl梗係慢啦

TOP

6.88 DL/0.50 UL, 完全係ADSL 8M既表現
你話個modem用左好耐
咁係由8M年代到而家都冇換過?
如果係, 你一直 ...
yjfoeg 發表於 2015-7-21 14:23


應該就係adsl嘅問題。
但係家人想轉用香港寬頻,合約大概三個月後到期,如果宜家換modem,我擔心要再簽約。。。

TOP

回覆 1# hk133

如果你個 Plan 有寫 100M
最少有 30M 或以上先至叫正常
不妨試 Call 師父上門 Check
不過,就算 8M Plan
都唔會平好多
因為 PCCW 知道村屋/舊唐樓係獨家生意,無人同佢爭

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hongkongfun 於 2015-7-21 14:52 編輯
應該就係adsl嘅問題。
但係家人想轉用香港寬頻,合約大概三個月後到期,如果宜家換modem,我擔心要再簽約 ...
hk133 發表於 2015-7-21 14:30


唔使理到唔到期
搵 PCCW 師父黎 Check
順便睇下入屋條線有冇問題
如果都係咁慢
轉第二間都唔會好得好多

TOP

回覆  hk133

如果你個 Plan 有寫 100M
最少有 30M 或以上先至叫正常
不妨試 Call 師父上門 Check
不過, ...
hongkongfun 發表於 2015-7-21 14:34


我住緊哩度有lift,唔算太舊。。。

TOP

唔使理到唔到期
搵 PCCW 師父黎 Check
順便睇下入屋條線有冇問題
如果都係咁慢
轉第二間都唔會好得好多 : ...
hongkongfun 發表於 2015-7-21 14:46

你本身用100MB ,佢連一半都比唔到你,咁係邊個問題
我要真普選 發表於 2015-7-21 14:36



    睇下幾時得閒,試下搵pccw黎check下。。。比100M嘅錢,得8M嘅速度真係有啲過份。。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有時唔係錢問題.100MB 同8MB 個價都係相若,但咁大間公司比既服務真係不能接受 ...
我要真普選 發表於 2015-7-21 14:57


份合約係家人負責搞,所以要等家人得閒,親自打去pccw嗰度問先得。

TOP