其實唔難攪,只要喺每楝大廈裝WIFI發射器放WIFI,已經快過8M龜速寬頻.喺出面商場試過,真係10M以上,睇下PKKW ...
yanchoki 發表於 2014-11-20 08:14 
唔多可行, 希望我無理解錯你想講咩
如果假設你住係A大廈(得3/6/8Mbps寬頻)
而家想P記裝個WiFi發射站係有光纖寬頻嘅隔離街B大廈, 然後射去A大廈...
1) B大廈未必會容許P記裝一舊為其他大廈服務嘅設備係佢地方 (仲會引起維修問題, 如果A大廈用家話上唔到網, 下下師傅要去埋B大廈檢查, 咁B大廈咪好唔得閒)
2) WiFi 相對上唔係一個穩定嘅連接方法, 容易被交叉干擾, 而且單位座向唔同已經好影響接收, 可能會引起客戶投訴
3) 打風落雨啲訊號就係咁先
4) 如果a大廈好多客用Wi-Fi, B大廈可能要裝多好多隻AP去分流 |