邊間公司咁好心, 在三樓, 2/F 裝支天線??, 現場見到, 窗戶長期關上, 貼了銀色紙, 應該沒人住, 但住佢旁邊就 ...
dulik 發表於 2014-4-7 16:57
是數碼通的。

TOP

日日嘔都似

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又要收電話又要唔要見到一街天線是常識吧

TOP

鍚紙衫雀籠笠頭拖鎖鏈應該冇事

TOP

本帖最後由 kennylam777 於 2014-4-9 02:38 編輯

睇完成串post, 我只能說亂吹無極限 無知比所謂發射站幅射更恐怖。

咁驚既大家動員去拆慈雲山發射站先, 成1000W直接照入好多人屋企, 沙田、大圍、九龍半島同港島北既人係咪全部都一齊頭暈身慶? 幾十萬人日日嘔, 幾十年黎冇人理???

TOP

又話tbb無人睇,做左d節目一時間又洗左唔少人腦!

其實用手提d幅射仲勁!袋晌身standby緊都一樣唔少野

TOP