朋友用2XX Plan , 512 出廠日期為9月9日

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2014-1-14 14:41 編輯
我上星期日係羅湖口岸間cmcc出左cm512,之前就係睇左呢度既師兄介紹出左,人仔600就cmcc4g服務1gb每月就送呢部機。我自已用緊cmhk既4g,我出完機立即用cmhk張副卡試,收到td既3g,用ofca測速有1.5MB,我就放開心頭大石用。上到生果、fb果d。如果第日cmhk開左cmcc 4g漫遊就發。
IvanCheung 發表於 2014-1-10 22:49


有位ching試過插CMHK卡又OK喎。

不過我冇CMHK嘅月費卡,試過喺深圳插一卡两號廣東版,祗收到2G。

IvanCheung師兄你果部CM512係幾時出廠?同埋軟/硬件係咩version ?

TOP

叉電時紅燈着,叉滿會熄燈。

CM512可以着住機叉電
dcc2000 發表於 2014-1-14 09:03



    原來叉滿會熄燈... 我再叉下佢先 ^_^ 因為見5格滿都仲係紅, 以為佢唔識停

TOP

本帖最後由 eddy 於 2014-1-14 15:58 編輯
小心 星期五朋友在華強北出左510,512各一 全部香港中移動3G不能用 ,返到香港用SMT 4G 又connect 唔到。。 ...
hkjackylee 發表於 2014-1-14 10:49



    SMT 4G 要手動 set APN and tick roaming先用得

512 相信只block 聯通sim, 其實野無限制

TOP

回復 42# dcc2000


    我唔知係咪係入面關於果part睇,modem果度有寫130607,咁即係舊年六月七日出廠?硬件版本係3。反而我想知埋cmhk儲值卡上大陸用呢部512,係咪照可以行tdscdma,定還是只係用到2g。

TOP

我唔知係咪係入面關於果part睇,modem果度有寫130607,咁即係舊年六月七日出廠?硬件版本係3。反而我想知埋cmhk儲值卡上大陸用呢部512,係咪照可以行tdscdma,定還是只係用到2g。
IvanCheung 發表於 2014-1-14 21:43


Thanks師兄,

睇軟/硬件嘅version同埋出廠日期(日期喺個盒張label度),可以參考 #27樓個post。

我果張CMHK一卡兩號(廣東版)儲值卡,講明中港數據共用組合係用2G/EDGE,喺香港係2G,因為佢用people台,喺國內放入TD-SCDMA/GSM双模手機,都一樣祗係入到2G network,所以係張卡嘅問題,相信唔係部CM512 block咗。


http://www.hk.chinamobile.com/tc ... rvices-1c2n-gd.html

TOP

回復 46# dcc2000

睇返個盒,原來係舊年9月10日出廠。仲有講返cmhk儲值卡,我係用漫遊儲值卡,如果唔開中港數據共用,用日費48蚊唔知係咪又log唔到tdscdma啦…

TOP

睇返個盒,原來係舊年9月10日出廠。仲有講返cmhk儲值卡,我係用漫遊儲值卡,如果唔開中港數據共用,用日費48蚊唔知係咪又log唔到tdscdma啦…
IvanCheung 發表於 2014-1-15 00:44


http://www.hk.chinamobile.com/tc ... ices-superroam.html



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

請問各位師兄,有無人用香港中移動4G/3G儲增咭,可以在512就用到??
我上星期頭兩日試過可以,但今日用就唔得。
請問係咪要set嘢??

TOP

請問各位師兄,有無人用香港中移動4G/3G儲增咭,可以在512就用到??
我上星期頭兩日試過可以,但今日用就 ...
ken2316 發表於 2014-1-17 13:40



    用唔到嘅意思係search唔到個network定係可以注册network,但係上唔到網 ?

如果係後者,試吓揀手動,入番APN cmhk

TOP