本帖最後由 dcc2000 於 2014-1-14 14:41 編輯
我上星期日係羅湖口岸間cmcc出左cm512,之前就係睇左呢度既師兄介紹出左,人仔600就cmcc4g服務1gb每月就送呢部機。我自已用緊cmhk既4g,我出完機立即用cmhk張副卡試,收到td既3g,用ofca測速有1.5MB,我就放開心頭大石用。上到生果、fb果d。如果第日cmhk開左cmcc 4g漫遊就發。
IvanCheung 發表於 2014-1-10 22:49 
有位ching試過插CMHK卡又OK喎。
不過我冇CMHK嘅月費卡,試過喺深圳插一卡两號廣東版,祗收到2G。
IvanCheung師兄你果部CM512係幾時出廠?同埋軟/硬件係咩version ? |