回覆 30# 556556bt

如果升左2Gbps ,Router 2Lan in 2Lan Out,要換個支援LAG的L2/3 Switch 之後拉多條LAN入房。
房個Switch 也要有LAG的Switch。
或者
兩隻Switch有10Gbps SFP/LAN做個Trunk,入房再散出來。
再或者
Router 2Lan in 2Lan Out,Router 入左之後個平衡負載再2Gbps入Switch之後全家分。



    回覆 29# 556556bt


    回覆 27# kirafung


    25米是牆腳走線長左JA

TOP

回覆 25# watson852


    Router指個IP比AP用是用來個管理用的。
在網絡定義上AP=HUB,無線的HUB。

TOP

回覆  556556bt

如果升左2Gbps ,Router 2Lan in 2Lan Out,要換個支援LAG的L2/3 Switch 之後拉多條LAN入 ...
cct241292 發表於 2017-9-4 17:36



    2*1000G 我諗簡單D 2 wan port 當failover 或load balancer 可能簡單D.

TOP

回覆 33# 556556bt


    更是我方案3

TOP

本帖最後由 556556bt 於 2017-9-4 21:39 編輯
回覆  556556bt


    更是我方案3
cct241292 發表於 2017-9-4 18:14



    睇番PCCW 多G 既poster, 佢都係話係拆開1 條1 條1G 咁計法



但一定要經佢呢這野出. 又有埋wifi. 最多係做到4條每條1GB... 唔知每個又會唔會獨立IP. 定係呢舊野做晒... 咁就麻煩了

TOP

回覆 32# cct241292
多謝師兄指點!
咁我咪要隻2960度指派個IP比AP?
而家我係用DHCP的, AP就固定IP問2960囉.
即係話要兩邊都要SET?
謝謝指教!

TOP

回覆 36# watson852


    固定裝置,固定IP。
 流動裝飾,DHCP。
 AP IP ,是給管理軟件用。

TOP

回覆 37# cct241292

Noted & many thanks for your support!

TOP

本帖最後由 cct241292 於 2017-9-6 13:14 編輯

回覆 38# watson852


    如果想AP射幾個Wi-Fi同是用不同VLAN的話。
一,要AP支援不同SSID同VLAN ID
二,Switch要支援VLAN TAG
Port 1 VLAN 1 2 3 4
Port 2 (AP) VLAN 4
Port 3 (PC) VLAN 1
etc...
三,Router要設定Trunk和LAN
Router LAN 1 原生VLAN 1再另設VLAN 4(另設DHCP)

TOP

回覆 39# cct241292

我見到隻R510裡面係可以SET個PORT為Trunk的, 原來係咁用!
感謝!!

TOP