你個場OLT用邊間廠,ONT咪用返嗰間

TOP

近排HKBN約滿搞轉台,打咗去SMT同HKT問價,兩間CS啲質素差好遠。SMT好似唔想做你生意咁,答啲嘢唔清唔楚,一於敷衍你,想你快啲收線;HKT就好nice,樣樣都解釋得好清楚,但又唔會Hard sell。可惜HKT私樓plan太貴,最後可能都係要轉SMT,服務差都要忍住。

TOP

回覆 29# tszyan29


    原來唔係,係唔知邊間公司勁衰格,係機房拔左我條線

TOP

回覆 30# 蠢貓


    原來唔知邊間公司勁衰格,係機房拔左我條線,師父都話勁衰

TOP

近排HKBN約滿搞轉台,打咗去SMT同HKT問價,兩間CS啲質素差好遠。SMT好似唔想做你生意咁,答啲嘢唔清唔楚, ...
thatstar 發表於 2017-3-16 15:07



    好老實﹐除左安裝日之前﹐以及你決定唔用之時﹐有幾可要CS服務?

所以﹐純粹只係CS水平做考慮﹐我都係睇錢做人。

TOP

回覆  tszyan29


    原來唔係,係唔知邊間公司勁衰格,係機房拔左我條線 ...
paper1999 發表於 2017-3-16 15:11


估計係和X

TOP

回覆 34# paper1999

笑咗

TOP

回覆 32# thatstar

SMT我係上網登記,完全無同CS聯絡過,雖然昨晚聽到話可能要收費激到彈起(因為我用HKBN果時上來檢測,CS都好好話可以豁免)

但頭先CS有主動打來問檢測結果,同埋問維修完上唔上到網同師父禮唔禮貌等。

整體來講SMT CS都唔差。

TOP

估計係和X
KinChungE 發表於 2017-3-16 15:35



    下~唔係呀,真係勁想抽拔線條友出來,一巴二巴車死佢,因為之前用pxxw光纖都成日俾人拔走條線

TOP

回覆 37# 蠢貓


    我就喊左(´༎ຶོρ༎ຶོ`),尋晚9點開始,我媽回家上唔到網,就開始轟炸我電話,5分鐘打來一次,問我攪咩上唔到,好彩HKBN仲用緊,那那聲叫佢張條線插過去,如果唔係,我估我返到家中佢會當我係馬仔抽打我。(尋晚跑馬佢上網睇賠率)

TOP