solexkey 當前離線
進階會員
好有用既資訊,今晚返屋企試下先。另外想問,如用手機4G連線,係咪要set APN個proxy? 唔該師兄! via HKE ... yelodog 發表於 2016-10-3 15:44
TOP
exon 當前離線
中級會員
yelodog 當前離線
我搵到有人話X6.6.0會上唔到要降返6.5先得, 你可以試下 你加油我已經投左降... 如果OPENVPN上到我懶得刷 ... exon 發表於 2016-10-3 18:17
回覆 yelodog 見到你花時間寫咗個分享,都想確認一吓 你話要關防火牆先得, 成個firewall ? ... solexkey 發表於 2016-10-4 09:07
係,無論有冇做port forward,一開firewall就上唔到,不過我冇每個firewall入面既setting都去試,睇下邊 ... yelodog 發表於 2016-10-4 11:16
收到.. 但留意 Port forward 同起VPN server無直接關係.. Port forward 嘅功用喺另一樣嘢 基本上你起VPN ... solexkey 發表於 2016-10-4 11:21
makwai 當前離線