6M  25ms

TOP

我又係用左20年 8M, 想講粗口!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點解唔試吓i-cable.,佢用天綫連接.,最少都有30m.,點都好過用蛋

TOP

6M硬食左好耐,
加到298真係立即佢絕交

TOP

電話線可以行VDSL...已經超左100M啦...

TOP

有幾不可思議?

香港入息中位萬幾蚊,但樓價幾百幾千萬

要十幾年唔洗唔食,先供甩層樓,全球之最

但都無 ...
JLV1818 發表於 2014-11-14 09:19


Super agree, can't agree more! XDXD

TOP

我由十幾至兩年前都係用PCCW ADSL上網 (1.5M > 3M > 6M),download慢我冇所謂,最多人地BT同一樣野1小時,我就由佢BT半日,但好多好時upload野俾人,得640kbps龜速真係慢到就算我忍到,對方都忍唔到.... 試過一次upload套5.6GB高清TVB節目俾朋友,預計時間要兩日,upload到唔夠50%朋友就話頂唔順唔要.. 不過我同樓主分別係我住公屋,其實好多年前已經有和記、HKBN入屋,不過我一向唔鍾意放個陌生人入屋安裝,所以咁多年來忍得就忍,直至兩年前見PCCW 6M續約仲貴過bb100至的起心肝轉,轉後完全係兩個世界,發覺自己靚仔左、仲高大左添~

TOP

除非你棟大廈做唔到, 否則PCCW都唔想保留8M以下呢類銅線系統
我就係被PCCW利誘免費升級做100M FIBRE, 估計PCCW寧願蝕俾我都要插埋我棟大廈個舊系統

TOP

以前用佢6M寬頻都係為左個電子郵箱,之後佢加價加得離譜所以cut左佢算數。

TOP