arthur8523 當前離線
進階會員
TOP
holdhearted 當前離線
中級會員
我OK 因為我住呢度PCCW得8M, 冇得揀 KinChungE 發表於 2013-5-24 20:35
KinChungE 當前離線
長老會員
8公斤米你嫌少,100公斤米得1公斤煮得西餐,你又覺吾夠。 holdhearted 發表於 2013-5-25 03:42
viviwin123 當前離線
車, PCCW去大陸先快姐. 其他咪又係同HKBN一樣. franca 發表於 2013-5-24 20:05
wongja 當前離線
shal 當前離線
特級會員
上大陸真係咁差? 黎緊 PCCW 完約 (年底) 想轉番 bb100 插少個 modem... wongja 發表於 2013-5-27 13:26
newdayhigh 當前離線
連pccw vpn hk11 發表於 2013-5-24 15:47
三家ISP 同時都有用的我 都係建議PCCW 出海的話 本地最勁就HKXN 咩都差的HGX i基老 ... shal 發表於 2013-5-27 13:32
hk11 當前在線
ksleung 當前離線