回復 10# bluesky


    pccw出海唔差,只少冇hkbn咁慢(好似係)

TOP

我OK
因為我住呢度PCCW得8M, 冇得揀
KinChungE 發表於 2013-5-24 20:35

8公斤米你嫌少,100公斤米得1公斤煮得西餐,你又覺吾夠。

TOP

8公斤米你嫌少,100公斤米得1公斤煮得西餐,你又覺吾夠。
holdhearted 發表於 2013-5-25 03:42


PCCW 8M upload邊有1M速度

TOP

車, PCCW去大陸先快姐.
其他咪又係同HKBN一樣.
franca 發表於 2013-5-24 20:05



一年多前由PCCW轉bb500
出海已有明顯感受
上大陸網是不能比...
舊有龜速PCCW和用3g上,也來得比較快= =

TOP

上大陸真係咁差?
黎緊 PCCW 完約 (年底) 想轉番 bb100 插少個 modem...

TOP

本帖最後由 shal 於 2013-5-27 13:33 編輯
上大陸真係咁差?
黎緊 PCCW 完約 (年底) 想轉番 bb100 插少個 modem...
wongja 發表於 2013-5-27 13:26



    三家ISP 同時都有用的我
都係建議鼻尸尸W 出海的話
本地最勁就HKXN

咩都差的HGX / i基老

TOP

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-5-27 13:45 編輯
連pccw vpn
hk11 發表於 2013-5-24 15:47


諗住Hkxx vpn 去Pxxw 再出海,vpn 一樣鎖速,賤格

TOP

三家ISP 同時都有用的我
都係建議PCCW 出海的話
本地最勁就HKXN

咩都差的HGX i基老 ...
shal 發表於 2013-5-27 13:32



    我之前用 PCCW + HKBN
HKBN 只係做 backup
但 hkbn 完約後都無續了
PCCW 最近斷線好密 (1000M)
上次斷一斷直頭連 router 都出左事 (n66u mac address 個單 )

hkbn 平平地又插少個  modem
但聽到你地咁講又好似好差咁...

TOP

回復 37# newdayhigh


    鎖速係必然的只係睇鎖多定鎖少
比你得返0.5Mb以下 睇utube都卡卡吓

TOP

回復 33# KinChungE


    我用緊8M , UPLOAD得512..

TOP