鴨仔 當前離線
特級會員
回復 雅仔 數記真係上左好多iphone4概新客,佢上半年巳經賺多過全年概錢,所以個網絡慢左好多都唔出奇! ... Stupid_Germini 發表於 2011-5-27 17:25
TOP
雅仔 當前離線
中級會員
7G 當前離線
再見, 各位
Banned
pikpikpik 當前離線
進階會員
2 x 5MHz咋........ 2 x 15MHz等同完整一個3G牌, 依家肯定要天價. >但理論網速比2100 慢 又錯, 速度快 ... 7G 發表於 2011-5-28 16:18
YKLihmc 當前離線
古代人
初級會員
/db\ 當前離線
..., 收爆5格, 都長期<1M?? pikpikpik 發表於 2011-5-29 03:24
keiths 當前離線
killerkillua 當前離線
同意! SMV〝訊號強、上網龜速〞是個現實, 亦是現時我無時無刻都會遇上到問題!!! ... /db\ 發表於 2011-5-29 10:55