回復  雅仔

數記真係上左好多iphone4概新客,佢上半年巳經賺多過全年概錢,所以個網絡慢左好多都唔出奇!  ...
Stupid_Germini 發表於 2011-5-27 17:25



     向固網商租線?有關係?

TOP

其實我唔知SMV依家想點, 又唔去投頻譜返來, 又係咁收客, 根本佢個capacity都應付唔到. 正所謂無咁大個頭就唔好笠咁大頂帽!!

我用左佢成10年. 真係自從iphone 4 後, 睇住佢墮落.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

2 x 5MHz咋........ 2 x 15MHz等同完整一個3G牌, 依家肯定要天價.


>但理論網速比2100 慢
又錯, 速度快 ...
7G 發表於 2011-5-28 16:18


5毫你好

你又點解釋有咁多苦主講, 收爆5格, 都長期<1M??

TOP

用iphone4+smv....速度拍得住56k...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

..., 收爆5格, 都長期<1M??
pikpikpik 發表於 2011-5-29 03:24


同意!
SMV〝訊號強、上網龜速〞是個現實,
亦是現時我無時無刻都會遇上到問題!!!

TOP

都仲快過3既

TOP

同意!
SMV〝訊號強、上網龜速〞是個現實,
亦是現時我無時無刻都會遇上到問題!!! ...
/db\ 發表於 2011-5-29 10:55



    睇下接受到龜速定係斷線,見到全部用3既係地鐵狂斷,真係..

TOP