原帖由 seasonpp 於 2007-2-17 23:03 發表
嘩,好詳細 thx~~~
唔知樓主有冇方法可以測張lan咭既連接數??
因為一般用bt既人,都唔知,佢地b b下,點解會網都上唔到,其實其中一個原因係張lan咭overload左(我自設router,用 3com lan咭,係bt同時連接11xx下,) 係 ...
其實BT時上唔到網, 同個ROUTER關係比較大. 一般的LAN CARD同時應付幾千個連接應該問題不大, 但好多ROUTER卻應付唔到幾千連接咁多,
所以好容易會上唔到網. 當然, 如果係用XP SP2, TCPIP.SYS個PATCH一定要裝.
我現在一BT, 最起碼會有5~6千個連接, 有時甚至會過萬, 但我隻ROUTER最多只支持一萬個連接, 不過暫時都夠用. |