本帖最後由 jk1399 於 2024-7-27 21:17 編輯
有線唔會炒 mesh 係乜 logic?
兩隻野協調唔到就炒粉啦
我見 d 舊貼勁多就係炒有線 ...
Miipp 發表於 2024-7-26 09:16 PM 
有線MESH, 無線MESH又好
呢樣野都咁多年, 大把人正常用緊, 炒乜鬼
有D位加多隻行MESH, 接收問題就馬上可以解決
好過你買隻乜野幾多千銀ROUTER, 點勁點勁, 一隻都做唔到呢個效果
亦鬼唔知擺位重要咩
但唔通就將"一隻ROUTER", 就擺正係屋既中間/廳既中間
阻住出入, 咁擺法可行嗎?
既然咁麻煩, 加多隻行MESH, 馬上解決
至於你所謂"炒", 都肯定係你網上睇人講點點點, 然後自己腦補出來
無實際用過 |