唔計頻寬
每代 WIFI 都話減低延遲
有冇實際測過減到幾多就唔知了
doggiestyle 發表於 2024-7-26 05:06 PM


你e+果部幾多ms?

TOP

你e+果部幾多ms?
pbodq 發表於 2024-7-26 20:07


ping google 5~30
不過爆 ping 會破百
原因唔知係干擾定係老化...

TOP

回覆 22# doggiestyle


唔好用google,WAN果段測黎無意思

ping 192.168.1.1為真

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-7-26 21:20 編輯
回覆  doggiestyle


唔好用google,WAN果段測黎無意思

ping 192.168.1.1為真
pbodq 發表於 2024-7-26 21:10



慣手勢 ,以前打機換 IP 成日 ping google
其實都差唔多 ,1~30MS

TOP

仲講乜野"識玩XXXXXXXX"... 收得好係要兩隻行有線MESH, 講完
jk1399 發表於 2024-7-26 20:06


有線唔會炒 mesh 係乜 logic?

兩隻野協調唔到就炒粉啦

我見 d 舊貼勁多就係炒有線

TOP

慣手勢 ,以前打機換 IP 成日 ping google
其實都差唔多 ,1~30MS
doggiestyle 發表於 2024-7-26 09:14 PM



只要1分鐘內曾經出現過30ms, 就係有d野未達到最佳狀態


唔係router (或client)壞/ 設定不當 / 距離遠 / 就係隔離屋搞鬼你


屋企大, 係可以原諒的

TOP

本帖最後由 jk1399 於 2024-7-27 21:17 編輯
有線唔會炒 mesh 係乜 logic?

兩隻野協調唔到就炒粉啦

我見 d 舊貼勁多就係炒有線 ...
Miipp 發表於 2024-7-26 09:16 PM


有線MESH, 無線MESH又好
呢樣野都咁多年, 大把人正常用緊, 炒乜鬼
有D位加多隻行MESH, 接收問題就馬上可以解決

好過你買隻乜野幾多千銀ROUTER, 點勁點勁, 一隻都做唔到呢個效果

亦鬼唔知擺位重要咩
但唔通就將"一隻ROUTER", 就擺正係屋既中間/廳既中間
阻住出入, 咁擺法可行嗎?
既然咁麻煩, 加多隻行MESH, 馬上解決

至於你所謂"炒", 都肯定係你網上睇人講點點點, 然後自己腦補出來
無實際用過

TOP

本帖最後由 mxmxm 於 2024-7-26 23:23 編輯

我部機用 WIFI5 PING 部 WIFI7 Tp-Link BE3600 7DR3630 (AP) 係咁
1米唔夠的距離, 不過中間隔左個MON, Router 在另一個MON的背面



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

現在用asus ac66U
換哪隻死角位信號較強
ddb493 發表於 2024-7-25 16:46


D人講WIFI 5同WIFI6個頻寬差唔多,實際上用起上黎,WIFI6穿牆好過WIFI5,干擾都少D。WIFI7估計應該就更好D

TOP

只要1分鐘內曾經出現過30ms, 就係有d野未達到最佳狀態


唔係router (或client)壞/ 設定不當 / 距離遠 / ...
pbodq 發表於 2024-7-26 09:28 PM


剛剛試左幾分鐘, 1-4 ms, 夾著video streaming
偶然有一下爆上128ms (file transfer)

估計你果幾下30ms 都係正常合理

TOP