t101 當前離線
進階會員
TOP
pikpikpik 當前離線
樓上6GHz樓下未必收到 t101 發表於 2024-1-12 19:25
klmok 當前離線
中級會員
rickywk 當前離線
特級會員
lawlam0909 當前離線
仲要本身頻道同歐洲、新加坡、日本無出入,非美國版router真係好難掃到出黎 ... rickywk 發表於 2024-1-12 22:44
其實唔用6425-7125 MHz個啲channel 掃你wifi都冇人知你隻router係咩版啦 lawlam0909 發表於 2024-1-12 22:48
20030311 當前離線
只要唔用6GHz, wifi7 應該無犯法 t101 發表於 2024-1-13 10:33
upsagel 當前離線
trevorhk 當前離線
無線電裝置唔係話你唔用就唔違法 20030311 發表於 2024-1-13 13:02
淼林焱 當前離線
紅燈過馬路違法 點解咁多人沖紅燈? upsagel 發表於 2024-1-13 13:27