本帖最後由 hknightlife 於 2018-9-11 09:38 編輯
咁起碼歷年來NETVIGATOR BROADBAND, 由早年ATM25, ADSL, VDSL 等 "Last mile"方式都仲係點對點專線技術.
不經不覺都用左NETVIGATOR BROADBAND 剛好20年, 當年已經係FTTB, ONU用條ATM25入屋內STB, STB再飛條10BASE-T Ethernet去PC LAN CARD. 之後就轉用ARESCOM隻netATM800 bridge以取代STB. 跟住再過多幾年就PHASE OUT左FTTB隻ATM25 ONU, 竟然迫我行返隻NEC ADSL modem, 那就是PCCW黑暗時代之始, 而HKBN METRO BROADBAND就在那時開始掘起.
其實有幾時唔係共享過 ? 你條線出到街都係共享. 仲有你唔好唔記得 I-Cable 當時 DOCSIS 2.0 係分分鐘一 ...
Ksec 發表於 2018-9-10 22:04  |