怪唔知有時行 speedtest, even去本地測試網站,有時個數差好遠,再試一次速度又靚返,都唔知係咪咁咪share 同一個 PON port既用戶又做 speedtest.

總之大家又返去十幾年前 icable cable modem 共享年代。

TOP

總之大家又返去十幾年前 icable cable modem 共享年代。
hknightlife 發表於 2018-9-10 21:45


其實有幾時唔係共享過 ? 你條線出到街都係共享.  仲有你唔好唔記得 I-Cable 當時 DOCSIS 2.0 係分分鐘一開 100+. ( 點解以前成日有人投訴攞唔到線 )

TOP

本帖最後由 hknightlife 於 2018-9-11 09:38 編輯

咁起碼歷年來NETVIGATOR BROADBAND, 由早年ATM25, ADSL, VDSL 等 "Last mile"方式都仲係點對點專線技術.

不經不覺都用左NETVIGATOR BROADBAND 剛好20年, 當年已經係FTTB, ONU用條ATM25入屋內STB, STB再飛條10BASE-T Ethernet去PC LAN CARD. 之後就轉用ARESCOM隻netATM800 bridge以取代STB.  跟住再過多幾年就PHASE OUT左FTTB隻ATM25 ONU, 竟然迫我行返隻NEC ADSL modem, 那就是PCCW黑暗時代之始, 而HKBN METRO BROADBAND就在那時開始掘起.

其實有幾時唔係共享過 ? 你條線出到街都係共享.  仲有你唔好唔記得 I-Cable 當時 DOCSIS 2.0 係分分鐘一 ...
Ksec 發表於 2018-9-10 22:04

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

last mile 要唔 SHARE 的話, 要行 DIA (Dedicated Internet Access) 背後用 Metronet (ME) 起的 platform
hkjimmytam 發表於 2018-9-11 02:19


十幾年前GPON仍在試驗階段時,HKBN bb100, bb1000已經係。

TOP

GPON max = 1:128 的, 但要睇返距離同埋 TRAFFIC LOAD, 未必會分到咁盡 .......

今時今日的光纖寬頻, 都係 ...
hkjimmytam 發表於 2018-9-11 02:19


早期PCCW 1000M用EPON而非GPON時係唔share

TOP

GPON max = 1:128 的, 但要睇返距離同埋 TRAFFIC LOAD, 未必會分到咁盡 .......

今時今日的光纖寬頻, 都係 ...
hkjimmytam 發表於 2018-9-11 02:19



唔分到128 係因為未有咁多客者,有咁多客要上既時候自然會上到128

TOP

唔分到128 係因為未有咁多客者,有咁多客要上既時候自然會上到128
大大公司 發表於 2018-9-11 12:54



    雖則唔會個個客一齊扯盡頻闊﹐但係越分得多就越易出現大水喉唔夠分﹐齊齊都唔足速。

真係分到128﹐就要睇下有幾多100M/200M/300M.... plan客戶了。
如果全部都係1000M plan客﹐又有唔少係用量高的客﹐真係好易比客投訴番轉頭﹐要睇番ISP自己的取捨﹐要商譽定係要收入。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

EPON 一樣係 SHARE (MAX 1:64)
GPON 就 MAX 1:128

大家都係 PON 線, 背後 SHARE 唔 SHARE, 睇 ISP SETUP  ...

佢當然可以 1 個 PON 口只比 1 個客......... 但......... 真係會咁做????
hkjimmytam 發表於 2018-9-11 19:33


10G, NG-PON 咪一個PON 口只比 1 個客 law. 不過唔係度度有咁解.

NG-PON2 你可以自己要晒成條 Channel, 10Gbps / 20Gbps / 25 GBps 都得. 仲有 3 / 7 條 Channel 比其他人.

事實上係冇人做 GPON 1:128, 原因每次 Split 開有 Signal Loss. 電訊盈科鋪扇基本上都睇大廈有幾多戶再除 32.   

所以而家外國爭論緊 NG-PON2 唔係有幾快 / Capacity 嘅問題, 而係點樣可以再平啲. 因為根本用唔着,

TOP