似乎同你塊板一樣, 如果你真係想細不如諗下換淨機箱.
但個大就會變垃圾. ...
Brainstomer 發表於 2015-3-22 01:59 
塊板似係 ITX form factor 咁上下,但問題係佢冇機背鐵片呢,唔係我第一時間換殼(反正 DC -> 底板針果個自己應該改到)。不過算啦,佢而家起碼唔係俾 19" 闊既 1U 機架式,我呢隻 31cm 闊勉強可以接受啦(機箱多出既位考慮人手黐隻 1.8" HDD 入去做 Squid cache.....
BTW 你有無試過唔著 d 風扇齋 passive cooling? 因為我見有 d 其他 C1037U 機仔係可以做到 passive cooling.... |