RockYou 當前離線
我信我可以 活著活精彩 ...
特級會員
TOP
powerwhy222 當前離線
進階會員
但你速度係幾多先? 原全失常 所以要比意見先得 chun1807 發表於 2014-11-14 14:15
唔知係你啲中文真係好差定係我理解能力低, 成段嘢咁長都唔知你想講咩嘢 究竟你係用緊8Mb上網而你覺得佢 ... ~小雞~ 發表於 2014-11-14 15:08
a2940u2w 當前離線
中級會員
a527692384 當前離線
shadowwarrior 當前離線
初級會員
Ching 我和你一樣,我住緊的唐樓只有網上爬的6M $298/月揀,又慢又贵 最後用咗3g咭上網,速度都有2M起 ... a527692384 發表於 2014-11-15 15:22
anonymoushk 當前離線
aafs99 當前離線
sfij 當前離線