8M, 實際只係得 6M

TOP

但你速度係幾多先? 原全失常  所以要比意見先得
chun1807 發表於 2014-11-14 14:15
就算足8mb都唔制啦.費事再去深究.

TOP

唔知係你啲中文真係好差定係我理解能力低, 成段嘢咁長都唔知你想講咩嘢
究竟你係用緊8Mb上網而你覺得佢 ...
~小雞~ 發表於 2014-11-14 15:08
我都覺得佢可能外国長大返嚟,但我諗佢係用8mb plan不過唔足仲一路下降到2/3mb,所以咁嘈.若果係咁似我一樣獨家冇得揀?你係用/唔用咁解,若果用3/4G蛋又要逐間試,不竞無線一定會受干擾影响接收,時好時差,趕用果陣又斷,唔趕用又得咁.呢d係住公屋既優點-又平又正.

TOP

有人屋企連網都冇得上咁點?

TOP

本帖最後由 a527692384 於 2014-11-15 15:31 編輯

Ching 我和你一樣,我住緊的唐樓只有網上爬的6M $298/月揀,又慢又贵
最後用咗3g咭上網,速度都有2M起

TOP

用手機上

Ching 我和你一樣,我住緊的唐樓只有網上爬的6M $298/月揀,又慢又贵
最後用咗3g咭上網,速度都有2M起 ...
a527692384 發表於 2014-11-15 15:22

TOP

手機tethering/長插手指

TOP

我舊時 8M plan  可以拉到 8xx KB/s
反而 ADSL 既限制最大問題係 upload bandwidth 要自己計好,玩BT又好咩都好要閘一閘 upload 同 outgoing traffic .__. ,upload 塞爆左時,個 download 都會慢

TOP

如果街燈可以散wifi..已經可以解決好多問題

TOP

請問各位銅線ching(利申﹕小弟都係)的localping係幾多?
me: 20ms

TOP