ecorange ching
可以大家約個時間,坐火車去落馬洲,喺月台試吓用我部CM512,插你張CMHK卡(CM512用細卡), ...
dcc2000 發表於 2014-1-10 18:30



    師兄,謝謝你既幫忙,可惜我而家身在厦門,聽日去唔到福田搵你,多謝你既好意!^^

TOP

回復  dcc2000


    我上星期日係羅湖口岸間cmcc出左cm512,之前就係睇左呢度既師兄介紹出左,人仔600就cm ...
IvanCheung 發表於 2014-1-10 22:49



    謝謝師兄既報告!

TOP

各位師兄,我發現一個問題:
Cmhk card比cmcc好接收喎!
我今日由福田過關坐地鉄去深圳北火車站去厦門
張cmcc中途從無試過收倒4G,直至而家我係厦門,周圍都係中移4g廣告都係只收到3g, 當然不計地鉄入面同高鉄車程。

而係路上3g都大部份時間收唔到
然後2g都要搵好耐先搵倒,就算有時連上了都唔係好load倒網頁

反而張cmhk , 因為用在香港手機,只收到2g, 但係至起碼好多時都上到網,雖然速度係慢。係高鉄上埋站,只要不是山卡啦既環境基本都可以whatsapp wechat, 但係張cmcc插在5375度就好難收,連2g都係

我5375 apn set cmnet就係呢個效果,唔知其他師兄如何呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

廣東省只有廣州同深圳先有4G 其他地區都要睇有4g未。

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2014-1-12 00:21 編輯
WCDMA 3G 用唔用到?
小毛 發表於 2014-1-11 21:48



   暫時知道用唔到大陸嘅中國聯通3G (WCDMA),相信係中國移動叫生產廠家block嘅,中國移動嘅3G係TD-SCDMA制式。
喺香港可以用到3G (WCDMA),4G (FDD-LTE),同2G (GSM)

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2014-1-14 22:04 編輯

有ching用SMT卡,APN雖然detect 到SMT,但就connect 唔到,要手動入APN 先得,同時亦要tick 埋漫遊。

我呢部CM512,CSL (one2free) 卡唔洗入APN,會自動assign個APN "hkcsl",亦唔洗tick Roaming




3HK卡就會跳咗落去Manual果度,不過唔入APN一樣用到4G,亦唔洗tick Roaming




Software version




Hardware version




出廠日期

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

ecorange ching
dcc2000 發表於 2014-1-13 17:18



    似乎值得出呢部喎。。。
唔知部5375可以放倒幾錢呢。。。

ching,呢隻電量come嗎?我見有3000mah...
我隻華為只能用到4小時。。。

TOP

有無師兄會上去出機可以幫忙出部CM512?

或有無ching想要華為5375?可交換。。。
因為我主要想係大陸用cmhk 3g, 不是部5375有問題而轉手。。。

有興趣的可pm我

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2014-1-14 00:28 編輯
似乎值得出呢部喎。。。
唔知部5375可以放倒幾錢呢。。。

ching,呢隻電量come嗎?我見有3000mah.. ...
ecorange 發表於 2014-1-13 21:19



    CM512嘅電池算幾襟用,我下午3點幾開機,直至依家都用緊,流量大概用咗800MB度啦,已經8-9個鐘,仲有4x%電量。

有位ching PM我,問CM512 set APN嘅嘢,我搞錯咗以為係ecorange ching。

TOP