請問師兄 CM510 係唔係有得換電池?
yan 發表於 2014-1-5 23:33



    Yes

不過唔知呢舊 "飛毛腿" 牌子嘅電池出面有冇得賣。

TOP

係中移買咗E5375同MF91S嘅師兄請問你地用到聯通卡 ?

TOP

我上星期五到華強北出左隻 移動自家出品的 CM510 ,在華強路,4G 很快,到了皇巴上還收到 4G 不過剩下一格信號,到了香港落馬洲,上回皇巴,換了香港 3 的 4G 卡,立刻上到4G,仲唔洗 set APN,下次返去搵張聯通 3G WCDMA 試下,不過真係 OK 如果你成日到深圳或廣州市區,4G 都基本上 Cover 到。

TOP

試過CM510,CM512,放深圳中國聯通SIM卡入去,完全search唔到network,放香港卡當roaming,亦祗可以roam到中國聯通嘅2G。

不過有ching話CM512,放大陸聯通SIM卡可以收到3G,我果部CM512就唔得,用嘅係呢两款卡。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

既然都有中移sim, 點解大家都咁在意用唔用到聯通SIM?

TOP

試過CM510,CM512,放深圳中國聯通SIM卡入去,完全search唔到network,放香港卡當roaming,亦祗可以roam到 ...
dcc2000 發表於 2014-1-6 15:17



    師兄張咕可以用幾耐?一年?

TOP

師兄張咕可以用幾耐?一年?
原明 發表於 2014-1-6 15:29



    Yes,一年
過期後可以充值續期,流量可以繼續保留。充两百送一百,vaild三個月,咁即係要充值4次可extend一年,每次充兩百會增加7G(深圳) + 2G(全國) 流量。
假如係常用,就直接每次買一張年卡化算d,深圳聯通時不時有特價年卡,可以去官網睇吓。

TOP

既然都有中移sim, 點解大家都咁在意用唔用到聯通SIM?
eddy 發表於 2014-1-6 15:19



    全部功能可以用當然係最好,中移動4G依家真係好快,不過月費唔平,聯通嘅data卡多花款,好多選擇,而且最重要係當冇中移動4G嘅地區,佢個TD 3G超廢,聯通嘅3G就快好多,算係多一個選擇,補補飛,以備不時之需囉。

其實都係睇自己需要,同埋係咩地區用,即係等於喺香港揀邊間上台嘅情況一樣。

TOP

深圳聯通官網
http://s.10010.com/SearchApp/chse3GCardList/init

TB有d年卡化算d

TOP

回復 272# tuff


    MF91S using聯通卡

TOP