dcc2000 當前離線
進階會員
請問師兄 CM510 係唔係有得換電池? yan 發表於 2014-1-5 23:33
TOP
tuff 當前離線
edmond25 當前離線
初級會員
eddy 當前離線
原明 當前離線
試過CM510,CM512,放深圳中國聯通SIM卡入去,完全search唔到network,放香港卡當roaming,亦祗可以roam到 ... dcc2000 發表於 2014-1-6 15:17
師兄張咕可以用幾耐?一年? 原明 發表於 2014-1-6 15:29
既然都有中移sim, 點解大家都咁在意用唔用到聯通SIM? eddy 發表於 2014-1-6 15:19
echen 當前離線