回覆 10# jerrychan0610
請問下貓棒有分原裝以及翻版嗎?

TOP

回覆  jerrychan0610
請問下貓棒有分原裝以及翻版嗎?
wayllon 發表於 2025-1-5 15:51



   如果係HGC,  光猫唔可以單獨拆出嚟, 但HKBN係用華為MA56711A,  成支MA56711A插係自己部ROUTER 就可以上網., 如果用HGC就要買枝猫棒取代HG8040H5
所以HKBN自帶果枝猫棒咪叫原裝.

TOP

回覆 12# jerrychan0610

我係用hkbn, 理論上是否在淘寶買一支貓棒MA56711A直插到路由器就攞到HKBN WAN IP?

TOP

本帖最後由 jerrychan0610 於 2025-1-6 16:42 編輯
回覆  jerrychan0610

我係用hkbn, 理論上是否在淘寶買一支貓棒MA56711A直插到路由器就攞到HKBN WAN IP? ...
wayllon 發表於 2025-1-6 16:39


你用邊款MODEM?

如果新裝,應該係有一枝華為ma5671a跟. 你用呢枝ma5671a直接router 就可以.  首先你部ROUTER要有sfp 口.

TOP

回覆 14# jerrychan0610

HG8040H5沒跟貓榜, 應該係舊款來

TOP

回覆  jerrychan0610

HG8040H5沒跟貓榜, 應該係舊款來
wayllon 發表於 2025-1-6 16:45

你就要買猫棒. 慢慢玩.

TOP

本帖最後由 wayllon 於 2025-1-6 18:46 編輯

回覆 16# jerrychan0610

我研究過應該係華爲貓棒最襟用可以耐高溫不過要好多功夫.我懷疑我的upload只可以到600-700mbps係因爲個光貓問題。但是下載又可以到900mbps++

TOP

發熱勁唔勁
467 發表於 2025-1-3 01:02


送咗兩個細散熱器,嫌核突冇安裝, 50度左右

TOP

TB links please, thx!
xo_ox 發表於 2025-1-3 10:59


全新 2.5G GPON EPON 双模 ONU PON STICK  ODI 猫棒  R86S绝配
店長叫做網絡世界小白
要比modem背面資料
仲要俾埋login入去modem見到嘅資料(telecomadmin:admintelecom)

TOP

想問:
(1)轉咗用貓棒後速度有冇提升?
(2)可否PM我賣家資料?我都用緊HKBN想轉用貓棒。

唔該晒師兄 ...
yajirobe 發表於 2025-1-2 23:37


(1) 953Mbps -> 990Mbps(已經超越 1GBE - TCP/IP overhead嘅速度), ping唔覺有快到
(2) search 全新 2.5G GPON EPON 双模 ONU PON STICK  ODI 猫棒  R86S绝配, 店長叫做網絡世界小白

TOP