時到今日已經冇人再提ipv6
正式公怖作廢算啦
shingzhk 發表於 2024-3-17 01:50


唔明白師兄講乜,我測試過我處所喺冇ipv6,雖然喺光纖,難道ipv6唔好嗎?有新嘢出嚟代替?

TOP

香港好少需要用到ipv4。
但其他國家,印度等,IPv6就多人用。

IPv6本身設計有問題,但暫時沒有更好替代future的方案。

TOP

時到今日已經冇人再提ipv6
正式公怖作廢算啦
shingzhk 發表於 2024-3-17 01:50



    香港都係嘅,ISP夠IP派,完全冇動力俾錢去搞ipv6

世界D富國已經攞咗大部份ipv4 address,嗰D窮國唔夠ipv4 IP,就唯有焗住用ipv6

TOP

唔夠IP已經唔係問題,用CGNAT解決。

TOP

依家router做NAT咁快
IPv6有排都追唔到IPv4速度

當然如果你處於"相同"嘅國家地區
出唔到出面鬼佬嘅IPv4 server(當然一開頭鬼佬&香港大把IPv4 IP,無咁易唔夠用)
裡面多數IPv6 server,當然IPv6快過IPv4

TOP

回覆 1# Midas

https://post.smzdm.com/p/awzodmpp/

router 點set?
openwrt 見到lan device 有ipv6, 都要set 野出去先有

TOP

回覆  Midas



router 點set?
openwrt 見到lan device 有ipv6, 都要set 野出去先有
YBM 發表於 2024-3-17 23:36


我喺賽鳥,班師兄話 ipv4 仲快。我就無所謂啦!Anyway, thanks

TOP

邊有人係可用ipv4既地方會走去找屎用ipv6架 身痕除外

TOP

請問outer開啟左IPv6
有乜好處同壞處!?

TOP

時到今日已經冇人再提ipv6
正式公怖作廢算啦
shingzhk 發表於 2024-3-17 01:50



   

香港住宅寬頻一般都冇。如果問商業,sales一開始都未必知是甚麼。之後比你問到,但又話DIA先有,普通用戶又未必玩得起。
從風險角度,Market唔夠而貿貿然推出,反而可能會因為小小需求影響成個network,可能係因為DIA你會自己獨立有條logical/physical path才可以獨立同你做。

TOP