本帖最後由 pbodq 於 2023-12-7 11:31 編輯

得3個窿?現在d入門級剦到咁gei程度?

站在D點行AX反射得300Mbps? 仍然弱過我部10年前的ac68u直射2R收
水準有失預期

TOP

其實我未曾買,只係研究緊。
以上圖片來自網絡。
kcyipgar 發表於 2023-12-7 11:24



XDR3050即係XDR3010既內置天線版,依家先買入面用料應該都縮哂水
https://youtu.be/v5q0AMlhw1U?si=PacMDr_CLKUlLYKm

TOP

被訪客當煙灰盅點算  

AX3000 路由而家買比雙 11 貴左 15 - 20%

TOP

我啱啱買咗隻 AX3000 XDR3010 2.0 (之後4.0同6.0都偷工減料), 今朝先裝, 感覺上同華為 AX3 Pro 效能非常相近。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆  kcyipgar


   師兄,呢隻野幾多RAM ,ROM
big_nature 發表於 2023-12-7 09:19

Tp-link啲貨仔,基本上都係256Gb RAM,16Gb ROM。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

Tp-link啲貨仔,基本上都係256Gb RAM,16Gb ROM。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
citibatter 發表於 2023-12-7 20:50


為左降低成本,行Vxworks,所以少ROM。
但穩定性係可以,而且組mesh比較多選擇。

TOP

被訪客當煙灰盅點算  

AX3000 路由而家買比雙 11 貴左 15 - 20%
Louis_gre2 發表於 2023-12-7 17:15


咪嗅係, 個設計獅真係癲材黎, 完全無諗過唔食煙的人見到個煙灰盅會反胃囉

TOP

純粹分享下我用過大陸TP link嘅經驗
佢純粹上網係無問題
但說明書有嘅功能,實際上firmware係無...
出左年半,先自動update整返個功能出黎
但之後斷線到離晒大譜,唔check唔知係自動update搞出黎

TOP

回覆 17# Miipp

係怕成班朋友聚,飲幾杯後,將佢當煙灰盅用

TOP

為左降低成本,行Vxworks,所以少ROM。
但穩定性係可以,而且組mesh比較多選擇。 ...
t101 發表於 2023-12-7 13:06


It works fine as a router.
Not for openwrt

TOP