如果真係貴一倍裝DIA但又要share port,我暫時唔係太接受

1. 只係你觀感問題, 你講既並非實質performance影響
PON coverage 大公私家通殺, ISP又慳outsize fiber, 只會愈來愈多公司感做
相對地如果應你要求, 比條ethernet base fiber, 但fiber入edge sw養N個客再兩條link返ISP, 其實又有咩唔同

2. 唔知你講咩, media convetor 冇R/S成份, 如果你話你有行BGP就更加只係行bridge

P.S. 我識大把2N拎自己router直插fiber(非PON)同老電做direct BGP peering, 你肯比錢人地實做, 只係我見唔到有特別好處

TOP

本帖最後由 evantkh 於 2022-10-9 08:03 編輯
1. 只係你觀感問題, 你講既並非實質performance影響
PON coverage 大公私家通殺, ISP又慳outsize fiber,  ...
shingzhk 發表於 2022-10-9 01:05



1. 如果要慳位,應該還有WDM方式,未必要完全行PON split曬所有downstream去所有出口?
2. 我用緊條線好有趣,PON線普通broadband都要開BGP來用。如果要開IPv6就話係線種問題要轉DIA,但問題係佢係啲security野,係成個service冇得bypass router,貴得來唔係我想要果樣野。

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2022-10-9 18:44 編輯
1. 如果要慳位,應該還有WDM方式,未必要完全行PON split曬所有downstream去所有出口?
2. 我用緊條線好 ...
evantkh 發表於 2022-10-9 07:57

1. Pon行splittor, 一般1開64貪D既可以開128, 唔洗電體積小成本平線數多, 基本上嬴哂
WDM(雖然我唔熟, 唔肯定), 開得12條帳面上得client side bandwidth 有保證呢回呢點嬴到
但呢點一來要個客買好大bandwidth, 起碼獨食1G先有著數, 另一方面ISP都可以係PON做QoS部份實現到

2. 呢個唔清楚了, 可能係佢要PON對protocol support問題
跟router估計都係ABC餐問題, 唔想逐個客同你砌solution,
同時upside有事佢地可以自己入client router睇
客果面有事可以proof 客到edge成段冇事保障自己, 唔洗下下比人屈 (<= 經驗深刻 )

TOP

1.唔知我有冇理解錯,估計師兄想係WDM不過Spittor , 2 core 或以上直上網咁?
2.老電係有,但月費幾勁和工程費唔少。

TOP

1.唔知我有冇理解錯,估計師兄想係WDM不過Spittor , 2 core 或以上直上網咁?
2.老電係有,但月費幾勁和工 ...
man123 發表於 2022-10-9 19:01



   

1. 見到DIA個細字spec,加上之前其他人的post,兩樣考慮覺得唔值兩倍價錢才會這樣問。原本係因為想用IPv6,但就話要DIA先整得。
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 89&pid=40971097

2. 你講緊係咪有隻DIA係唔需要用佢提供個router?

TOP

1. Pon行splittor, 一般1開64貪D既可以開128, 唔洗電體積小成本平線數多, 基本上嬴哂
WDM(雖然我唔熟, 唔 ...
shingzhk 發表於 2022-10-9 18:32



   

PON行splitter開到64咁大,如果以GPON計,就等於假設唔會所有人一齊用。
如果以上下網或少量VoIP的標準而使用率低都可能頂得住。如果用AO、DIA計的話,就咁當uncontended計一個OLT port應該唔頂得幾多個客,除非係裝啲10M、20M或者本身呢類服務需求好少。

TOP

1. 見到DIA個細字spec,加上之前其他人的post,兩樣考慮覺得唔值兩倍價錢才會這樣問。原本係因為 ...
evantkh 發表於 2022-10-9 20:54



師兄好,我估計你需要的嘢要由ISP WDM 去到某個位。再不是Router 了。25gb-100gb  以上的東西。咁就最快但,不是月費計了。但簽合約。類似 data center,咁做老電就會做嘅。但真係是否需要由主幹光纖拉出去做,要睇你的實際需要。純粹討論下。

TOP

師兄好,我估計你需要的嘢要由ISP WDM 去到某個位。再不是Router 了。25gb-100gb  以上的東西。咁就最 ...
man123 發表於 2022-10-9 21:35



   

其實我並不需要一定要經WDM出到去某個位,WDM純粹係上面討論開慳位。
只係覺得DIA仲要開splitter唔值,好似hubs咁,downstream data廣播曬去所有port,同埋觀感上會覺得好似broadband線,唔太放心,稍為放個真ethernet switch都會好啲(電或光都好)。另外一個更大問題係bypass router問題。
其實都唔一定要真係拉條DIA線,如果平平地有穩定bandwidth的IPv6 tunneling唔使拉local loop都可以討論下。如果係英國就有得試A&A,但唔知香港有冇呢類服務。

TOP

其實我並不需要一定要經WDM出到去某個位,WDM純粹係上面討論開慳位。
只係覺得DIA仲要開splitter ...
evantkh 發表於 2022-10-9 21:45

老實講成本問題,DIA要做到海外速度也足九成。幾百或上千元月費香港ISP未必會做,而不是慳位問題。生意角度上。錢比多得才能要求佢哋做。佢不分開你條線,ISP要負責。純粹討論

TOP

老實講成本問題,DIA要做到海外速度也足九成。幾百或上千元月費香港ISP未必會做,而不是慳位問題。生意角 ...
man123 發表於 2022-10-9 21:54



海外速度係經過ISP router之後的事,已經out of scope,同埋應該唔需要1:1買足同本地port speed個速度。
其他ISP的DIA係點出?

TOP