回覆 9# wongmaufung
唔係極限
以hkbn目前來說,你個ping太高了,等版主處理吓會好d

TOP

回覆 6# 留白兄
個位[COOL]兄,擺明系PCCW鎗手啦,用條專綫系度做廣告,大家都系用PCCW 1000M,出海佢可以快你幾倍速度.有經常上EPC就会留意到,一有什么POST是关於PCCW,他就会自动浮出来回复了

TOP

回覆  留白兄
個位[COOL]兄,擺明系PCCW鎗手啦,用條專綫系度做廣告,大家都系用PCCW 1000M,出海佢可以快你幾 ...
bluray 發表於 2014-6-12 11:29

槍唔槍就唔知,但一定唔係普通user , 用佢黎比較根本side 9 air

TOP

本帖最後由 冷 於 2014-6-12 11:50 編輯

回覆 9# wongmaufung


    原來好多人講緊我
    3都做到低ping
   

TOP

E 排上大陸我都覺慢左好多. 前排taobao 仲要等佢load.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢度仲有拉線 c fu 真 B 兄, 間唔中會呻下
brainiepc 發表於 2014-6-12 12:19

我知你说那位 Brainstxxer師兄,說話老實好多       

TOP

回覆  wongmaufung


    原來好多人講緊我
    3都做到低ping
冷 發表於 2014-6-12 11:48




我仲好高 >.<

TOP

純粹睇下邊個server, BB1000
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 19# g1jockey

又係喎, 以為自己按錯左LOCAL SERVER ..

TOP