本帖最後由 alexccs 於 2013-6-20 16:37 編輯
公司 ASTERISK, 用PCCW IDAP DUAL T1, 用左5年試過兩次其中1條有事, 四小時內有人理, 好多其他telco sell 平好好好好多我地都唔敢轉.
HGC IDAP恐怖故事, 早年做SI時,打風後個客(80條內線左右)大廈個電話機房水浸. 佢地話浸到佢d設備定係機房無左電. 總之個客無街線用成個禮拜.
樓主現時用 voip 係無自己server吧? 咁可能係hkbn死 sip server.... 用 idap要有自己server呢. |