提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 12# crazyleaf


    即所有IDAP 都係一樣...(老電,九倉)..
除非用BDEL, DDI...HUNTING ....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

HKBN都成日打黎叫我轉用佢...

TOP

同voip一樣 一拖n條voice
一樣有機會死直
crazyleaf 發表於 2013-6-20 13:04


IDAP 係咩黎??
和記送都唔好用啦~~~

TOP

回復 16# chowegg


    HGC 真係咁差? 師兄有無用過?

TOP

本帖最後由 alexccs 於 2013-6-20 16:37 編輯

公司 ASTERISK, 用PCCW IDAP DUAL T1, 用左5年試過兩次其中1條有事, 四小時內有人理,  好多其他telco sell 平好好好好多我地都唔敢轉.

HGC IDAP恐怖故事, 早年做SI時,打風後個客(80條內線左右)大廈個電話機房水浸.  佢地話浸到佢d設備定係機房無左電.  總之個客無街線用成個禮拜.

樓主現時用 voip 係無自己server吧? 咁可能係hkbn死 sip server.... 用 idap要有自己server呢.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  chowegg


    HGC 真係咁差? 師兄有無用過?
ae861 發表於 2013-6-20 15:49


我第一份工間公司係用HGC, 成日都壞~~
整完無耐又壞~

TOP