holdhearted 當前離線
中級會員
問題出海速度照舊月費加到14x applexy 發表於 2013-5-24 17:21
TOP
hk11 當前離線
進階會員
冷 當前離線
特級會員
applexy 當前離線
Banned
idiotricky 當前離線
每人需要5同,有人付出貴D用出海比較穩定ISP,但都有好多人想付出少D享受本地極速快感.... 世事無完美,有 ... holdhearted 發表於 2013-5-24 17:03
兩舊幾水番大陸得0.6Mb你話值唔值 金十唔拮到肉唔知痛架ching idiotricky 發表於 2013-5-24 19:00
完約後快D轉 ISP holdhearted 發表於 2013-5-24 19:16
唉有排 idiotricky 發表於 2013-5-24 19:25
franca 當前離線
初級會員