回復  popo

what isp and ip for u?
tkrojam 發表於 2013-1-25 11:04


hkxx時時唔同
不過多數六日夜晚唔掂
但我又發覺唔係個個都慢諗住時間短既會快d!點知時間長既反而快
高清又快過標清喎!有時都唔知搞乜

TOP

回復 11# popo


    hkbn 去大陸係慢
去做個speedtest.net
依家先得1.x mb
夜晚真係死得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 popo 於 2013-1-25 11:35 編輯
回復  popo


    hkbn 去大陸係慢
去做個speedtest.net
依家先得1.x mb
夜晚真係死得 ...
sergeant 發表於 2013-1-25 11:28
回復  popo

fd用bb100, 123ip, 夜晚睇大陸video, 快我好多...
但當然外國唔夠我快 ...
tkrojam 發表於 2013-1-25 11:30

最經典
我試過開網頁然後去沖個涼
點知開得一半多D(最慢都係呢次囉)
拎野啦!出街食飯返黎都未拎完個檔8mb都無!?

TOP