本帖最後由 popo 於 2013-1-25 11:35 編輯
回復 popo
hkbn 去大陸係慢
去做個speedtest.net
依家先得1.x mb
夜晚真係死得 ...
sergeant 發表於 2013-1-25 11:28  回復 popo
fd用bb100, 123ip, 夜晚睇大陸video, 快我好多...
但當然外國唔夠我快 ...
tkrojam 發表於 2013-1-25 11:30 
最經典
我試過開網頁然後去沖個涼
點知開得一半多D(最慢都係呢次囉)
拎野啦!出街食飯返黎都未拎完 個檔8mb都無!? |