0個時都有post討論過, 流動上網最終會唔會取代固網
咁樣睇來, 始終都係取代唔到吧
學樓主話齋, 頻譜係有限資源...

TOP

我都只係SHARE個DATA畀部NOTEBOOK用嚟上網同MSN~
BT就一定唔掂囉~BT返屋企啦~快N倍~

TOP

取代係時間問題JA~
我初初上網係14.4K,個電話係analog咋~

TOP

用o左兩年半one2free 手指plan, 唔好話BT啦, 用raysource download 網盤幾百M都已經 send warning email話鎖速呀. 而且網速最慢係放工搭地鐵的時候, 唔通個個都搭緊地鐵的時候BT??  

根無就係上客太多頂唔順, 多幾個人youtube 都玩完啦. 如果話濫用, 咁可以上台時講明過o左某個limit 就lock speed 去一個rate. 無o左無限plan 係好危險, 隨時bill shock, 除非將近到limit 佢有提示. 通話都仲可以check 到幾時打過乜o野number, data transfer 基本上個台話你用o左幾多就係幾多.

TOP

用o左兩年半one2free 手指plan, 唔好話BT啦, 用raysource download 網盤幾百M都已經 send warning email話 ...
redpig 發表於 2011-11-1 11:31

其實係因為放工個個逼地鐵,個個同一時間online,chur 爆o左佢條線
所以我先問,到底加裝設備會唔會有幫助﹖但頻譜有限,係咁多就咁多,如果大家仲係瘋狂咁上,加幾多裝置都冇用吧﹖
不過我都希望係可以keep 住無限上網

TOP

我唔係PEAK HOUR返工放工的人,連電話都斷線,明顯係覆蓋不足

TOP

你這一句有部份錯誤的。

bt 唔一定是侵權行為﹐只是多數係侵權行為。

例如﹐我自己製作一些作品(v ...
peter_chan 發表於 2011-11-1 11:00



拎黎講??

TOP

我唔係PEAK HOUR返工放工的人,連電話都斷線,明顯係覆蓋不足
juno9 發表於 2011-11-1 17:31



呢個可能係roaming 問題,  未必係bandwidth 問題,
只要是旦一個device sync唔到就會斷, 未必可以一概而論.

TOP

我認為網絡供應商會慢慢淡出無限數據任用計劃,不會一刀切。例如會把無限數據任用改為指定時段。

TOP

拎黎講??
TOMMY6041 發表於 2011-11-1 18:15


BT = 侵權一個錯誤的理解,
好多人用BT 來發放侵權作品係事實.

不過BT 都可以係合法.
好多Linux distributions 都係用BT 來發放, 佢地係合法的例子.
重有多左好多Online Games 都有轉用BT 發放. 佢地的做法都係合法.

TOP