PK5354 當前離線
中級會員
TOP
Congo 當前離線
橋接中繼器 上網SEARH過 唔知係乜黎 Congo 發表於 2014-2-26 14:46
用 "路由器的無線中繼模式" PK5354 發表於 2014-2-26 15:05
64372764 當前離線
KwokAngus 當前離線
進階會員
係指就係咁用ROUTER接收樓下既WIFI再分比我? 我估未必夠信號 所有ROUTER都有依個功能定指定既先有? 咁UB ... Congo 發表於 2014-2-26 18:26
回復 KwokAngus 我對面樓既下面 邊種好收d? Congo 發表於 2014-2-26 22:25
lok2007 當前離線