最好用就是橋接中繼的功能,用一個 Wi-Fi 頻道接收/發送,
再用另一個 Wi-Fi 頻道向你目前使用的裝置做接收/發送。
這個橋接中繼器就只給它提供電源就可以。

TOP

橋接中繼器
上網SEARH過
唔知係乜黎

TOP

橋接中繼器
上網SEARH過
唔知係乜黎
Congo 發表於 2014-2-26 14:46

用 "路由器的無線中繼模式"

TOP

用 "路由器的無線中繼模式"
PK5354 發表於 2014-2-26 15:05


係指就係咁用ROUTER接收樓下既WIFI再分比我?
我估未必夠信號
所有ROUTER都有依個功能定指定既先有?

咁UBNT又有咩用?

TOP

恭喜恭喜LZ

TOP

係指就係咁用ROUTER接收樓下既WIFI再分比我?
我估未必夠信號
所有ROUTER都有依個功能定指定既先有?

咁UB ...
Congo 發表於 2014-2-26 18:26



    對面街定正樓下?

TOP

本帖最後由 Congo 於 2014-2-26 22:27 編輯

回復 186# KwokAngus

我對面樓既下面
邊種好收d?

TOP

回復  KwokAngus

我對面樓既下面
邊種好收d?
Congo 發表於 2014-2-26 22:25



    對面樓易搞啲

TOP

想請想UBNT係咪插入去ROUTE 既WAN/WLAN?

TOP

非常有用

TOP