aspasia 當前離線
初級會員
過左200後晚上一多人基本上同8mb差唔多 lkw1993 發表於 2022-2-6 11:48
TOP
lkw1993 當前離線
中級會員
我都用緊數碼通個home5G,就算用過左200GB後D網速都同平時無咩分別喎,並冇所謂嘅限速 個FRD屋企用緊3就話 ... aspasia 發表於 2022-2-8 15:51
lihoyin 當前離線
.Tears 當前離線
bukchi 當前離線
a652311279 當前在線
進階會員
fatfatbee 當前離線
輕小說狂熱
kevinckcheung 當前離線
FUP 都話無分別 明既明既 SMARTONE SALES 為左SELL 客, 專係屈其他台差, 自己既問題永遠唔係問題: ... bukchi 發表於 2022-2-9 20:14
有無人用 Smartone 加 ZTE CPE 另加天線?屋企用 iPhone 試一時 80Mbps 一時得番 5Mbps ... lihoyin 發表於 2022-2-8 10:35