本帖最後由 pbodq 於 2026-6-19 22:26 編輯
回覆 116# pbodq
搞左幾日migrate, 成功, 拖隻WHW03 v2 bridge, 加幾十蚊就有四頻效果, 抵玩到爛
注意:
WHW03 v2有點特殊設計, 只有兩個洞
https://openwrt.org/toh/linksys/whw03_v2#limitations
其實任何LAN WAN洞, 在Openwrt裡都可以bridge, 即使非同一粒switch晶片都可以
關鍵分別只是同一VLAN ID tag, ports必須在同一粒switch晶片
所以WHW03 v2這種孖洞設計, 別誤以為可以VLAN bridge (簡單講, 你唔行VLAN就乜事都無)
-----------
其實, 把WHW03 v2 分拆80+80, 就等如五頻效果
或者
用RAX3000M, 一條160Mhz做晒, W1700K的160Mhz移師到ch 100- ch128
或者
真的買隻雅典娜 + W1700K , 這就做到真五頻效果, 全用盡晒5Ghz裡合法bandwidth, 160 + 160 + 80(除了Cisco有開通第三組160) = total 全域400(480)Mhz
而且是全部4x4, 沒有一絲2x2
不過目前隻WHW03 v2夠晒用, 古懂client機要咁快做乜? 細細隻, 超好擺位, 幾十蚊又平,散熱又好。
佢個殼設計, 基乎是最近十年內, 全球所有家用路由及商用AP裡, 最精良的散熱設計, 近乎裸跑無殼程度, 這模在車床生產成本好貴, 往後的Velop代數, 都不再敢用這種高成本去造 (在同等物理環境下, MX4200係可以高出20度 ) |