charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
想問大家e5372t and e5377t 兩部揀 係唔係e5377t比較好? np2c 發表於 2015-6-1 16:32
TOP
porter 當前離線
中級會員
terrykch 當前離線
yelodog 當前離線
kwokkan 當前離線
blkbd5 當前離線
不滿 當前離線
Banned
回覆 charcsc2000 Ching,我都淘咗E5372T,外國用,有問題: - auto APN?唔洗自己改?因為會有家人自 ... blkbd5 發表於 2015-6-15 10:20
Serendiptiy 當前離線