回覆 99# horacelaw

其實e5372t只係勝在個電量, 10小時...
如果你沒呢個需要..買MF91S或e5375升級版會更好~

TOP

回覆 92# charcsc2000

今早搞了好久都搞唔掂淘比錢果part!
都係正正經經去中x田買E5377t s-32算數,
雖然貴小小,唔使煩。
想問師兄4G天綫係邊到買到呢?   THANK

TOP

回覆 102# ontheway

請問買左幾錢!?

TOP

回覆 103# big_nature

未出到去呀!,
應該同師兄說一樣的。

TOP

最怕是速度差D,
現用數記儲值卡+Mega2,
Speedtest最多DL66m,UL20M,
唔知E5377t 得唔得!

TOP

回覆 105# ontheway


    想買大陸,香港同台灣都用到

TOP

我唔識淘
我多數都是中國和台灣兩邊用,
主力香港!

TOP

回覆  charcsc2000

今早搞了好久都搞唔掂淘比錢果part!
都係正正經經去中x田買E5377t s-32算數,
雖然貴 ...
ontheway 發表於 2015-5-25 11:21


如果搞唔掂又真係煩d...出去比錢人賺算啦..
4g天綫有需要買???我自己沒買呢d野..
不過深水埗黃金地庫實有既...

TOP

最怕是速度差D,
現用數記儲值卡+Mega2,
Speedtest最多DL66m,UL20M,
唔知E5377t 得唔得! ...
ontheway 發表於 2015-5-25 12:35

都係下150, 上50個d...
應該都差唔多既..

TOP

回覆  ontheway


    想買大陸,香港同台灣都用到
big_nature 發表於 2015-5-25 13:11


台灣, 香港基本上唔係大問題..
問題在於大陸..你係咪中tdd定fdd..
如果你係上台中移個d咩中港共用..e5375升級版...但就得4小時..
或者買MF91S等等~

TOP