charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
TOP
ontheway 當前離線
中級會員
big_nature 當前離線
特級會員
回覆 charcsc2000 今早搞了好久都搞唔掂淘比錢果part! 都係正正經經去中x田買E5377t s-32算數, 雖然貴 ... ontheway 發表於 2015-5-25 11:21
最怕是速度差D, 現用數記儲值卡+Mega2, Speedtest最多DL66m,UL20M, 唔知E5377t 得唔得! ... ontheway 發表於 2015-5-25 12:35
回覆 ontheway 想買大陸,香港同台灣都用到 big_nature 發表於 2015-5-25 13:11